MEalltidvila.blogg.se

Det lilla jag har...

Publicerad 2018-11-17 13:45:14 i Personligt,

Det enda stället jag syns på är här. Här kan jag skriva vad jag vill men bloggen handlar främst om hur det är att ha svår ME eller ME överhuvudtaget. Jag försöker sätta ord på det med de ord jag får fram om min svåra vardag. Det är mitt sätt att kunna vara med i något sammanhang överhuvudtaget för allt annat har sjukdomen tagit ifrån mig...
 
Mest känns det som att jag upprepar mig, men det är som det är, det händer ju inte så mycket annat i mitt liv utan allt handlar om att överleva just den dagen och kämpa vidare hela tiden. Det är min verkliga vardag jag försöker beskriva...
 
Jag får aldrig paus eller semester från sjukdomen. Är hemmabunden sjukpensionär och måste vila mest hela dygnet fortfarande. Längtar till ett friskare liv varje dag och kämpar med det jag kan för att försöka må bättre då det inte finns något botemedel. Min terapi och ventil är här och betyder så mycket för mig...
 
Jag har tappat hoppet eller lagt det vilande om att bli bättre fast jag försöker varje dag och kämpar ändå...
 
 

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2018-11-17 17:47:55

💗💗💗

Svar: ❤️❤️❤️
MEalltidvila

Postat av: Ingela

Publicerad 2018-11-18 18:28:31

Tack för att du skriver.
Du ger rn även röst åt andra som inte orkar.

Kram/ MECdvandraren

Svar: Kram ❤️❤️❤️
MEalltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela