MEalltidvila.blogg.se

Hoppet...

Publicerad 2018-05-14 14:59:00 i Personligt,

Har sovit extremt dåligt sista tiden och det ger mer huvudvärk varje dag och alla andra symtomer förstärks också. Besvikelsen sitter i fortfarande med men ska skaka av mig den snart. Jag brukar inte gråta så ofta längre, i alla fall inte inför mannen, men igår gjorde jag det, stora tårar trillade när jag pratade...
 
Mitt hopp brukar pendla väldigt mycket men det är ändå det där lilla hoppet som finns någonstans oftast även när det är som mörkast...
 
Jag älskar ordet HOPP det betyder allt för mig...
 
 

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2018-05-14 16:01:16

Hoppet, såå viktigt!
💗💗💗

Svar: 💙⚓️⚓️⚓️💙
MEalltidvila

Postat av: Veronica

Publicerad 2018-05-14 18:37:16

Hej jag har ganska nyligen hittat din blogg. Tråkigt att du har denna besvärliga sjukdom men jag vill säga TACK för att du orkar blogga. Det är härligt att läsa om nån som har det likadant, att veta att man inte är ensam (ganska konstigt att man känner så...)
Fortsätt kämpa och tack för detta inlägg om hopp. Kram på dig!!

Svar: Kul att du hittat hit! Visst är det skönt att veta att man inte är ensam att må som man gör, det vet jag av erfarenhet för under så många år trodde jag att jag vart helt ensam om att må så dåligt fast de inte hittade några fel och sa att det är utmattning. Jag hade inget stöd någonstans. Tack och kram tillbaka <3
MEalltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela