MEalltidvila.blogg.se

Bortkopplad...

Publicerad 2018-05-19 09:45:00 i Personligt,

Jag vill inte vara sjuk längre, inte för att jag någonsin velat vara det överhuvudtaget men jag orkar bara inte mer. Önskar jag kunde dra ner dragkedjan och kliva ur min kropp och springa iväg, springa tills jag fick en ny kropp som är frisk så jag kan återvända till livet istället för att vara en levande död...
 
Jag ser hur livet rullar på som vanligt för alla andra men mitt liv har hakat upp sig sedan många år tillbaka. Jag är inte med i matchen alls och sitter inte ens på avbytarbänken. Ingen räknar med mig längre och har inte gjort på länge...
 
Jag är helt bortkopplad från livet liksom, fast i denna sjuka kroppen, utan stöd från någon läkare som kan ME...
 
 

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2018-05-19 13:41:24

Förstår dig så väl.
Vill hoppas o önska att du fram över ska klara att få träffa en ME-läkare o då få stöd som du behöver.

Varma kramar 💗💗💗

Svar: Vet att du gör det och det är så skönt att inte vara ensam i detta... Många varma kramar tillbaka 🤗❤️
MEalltidvila

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-05-19 15:52:50

❤️till dig. Sjukdomen slår så hårt och vi är så många som kämpar. Du är en av dem som kämpar som hårdast ❤️. Men vårt hopp står nu till nya vindar, det har blåst upp och vi seglar lite närmre vårt mål. En värd där det finns förståelse, där kunskap och läkning ska råda. Vi får inte förlora vårt hopp, det är vår styrka. Det är envishet och hopp som ger vind i våra segel❤️. Tänker på dig så ofta ❤️kram Malin Q

Svar: Tack Malin 🤗 för dina fina väl valda ord, det betyder mycket! 🙏⚓️❤️
MEalltidvila

Postat av: Veronica

Publicerad 2018-05-20 09:43:57

Jag vet hur det känns... det är så tungt i perioder. Jag hoppas det känns bättre snart. Många styrkekramar till dig .

Svar: 😢 Tack för dina ord och kramar tillbaka 💗
MEalltidvila

Postat av: Veronica

Publicerad 2018-05-20 09:44:28

Jag vet hur det känns... det är så tungt i perioder. Jag hoppas det känns bättre snart. Många styrkekramar till dig .

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela