MEalltidvila.blogg.se

Värmande sms...

Publicerad 2018-03-14 08:46:07 i Personligt,

Det behövs inte alltid så mycket för att jag ska känna mig glad och må lite bättre psykiskt om än för bara en kort stund. Vaknade upp till ett fint sms från mannen som värmde hjärtat där han bland annat skrev "du är så jävla stark, du är alltid snäll och glad även om du mår dåligt". Fick även ett fint sms av min mamma för en vecka sedan där hon undrar vad hon kan göra för mig, "säg bara och jag gör vad som helst", vilket jag inte svarat på än för jag blev så rörd att jag fick tårar i ögonen när jag läste det och sedan har tiden bara gått. För någon månad sedan fick jag även ett fint sms från mannens syster där det stod att jag bara kan höra av mig om jag behöver hjälp...
 
Det är väldigt snällt och det värmer sååå mycket att få sådana sms. Men jag är inte en person som ber om hjälp och jag ber ingen komma och hälsa på heller. Skulle aldrig kräva det av någon eller ge någon dåligt samvete över det, vill inte och kommer inte bli en sådan person. Jag vill ju gärna ha besök såklart någon gång men samtidigt så blir jag ju oftast dålig av det...
 
Jag är skitdålig på att skicka sms också så det är inget jag förväntar mig att få ens, men det värmer att någon liksom tänker på en och skickar ett sms fast jag inte gör det... 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mannen

Publicerad 2018-03-14 10:16:51

❤️

Svar: 😍😘❤️
MEalltidvila

Postat av: Katarina

Publicerad 2018-03-14 21:26:17

💗💗💗

Svar: ❤️💙❤️
MEalltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela