MEalltidvila.blogg.se

Årets skratt...

Publicerad 2018-03-05 16:45:39 i Personligt,

Jag skrev ju att jag inte haft roligt på väldigt länge men fick ett mail häromdagen som jag nyss läste lite mer noga och fick dagens skratt så tårarna rann. Jag tänker givietvis inte hänga ut vem som har skrivit mailet men det är från en bloggläsare som skriver så här...
 
"Och den där tråkiga meditationsboken vill jag lägga på ett stort löv i en flod och se spolas bort! Om jag skulle meditera o lägga alla mina störande tankar på löv skulle det bli stopp i bäcken eller floden o sen skulle det bli översvämning! Tänk så nervöst det vore."
 
Jag skrattar hejdlöst och igenkänningen är stor... Tack för detta årets första skratt! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela