MEalltidvila.blogg.se

Det var väl meningen...

Publicerad 2018-06-23 14:07:00 i Personligt,

Läste några gamla blogginlägg jag gjort och blev lite fundersam, jag önskar jag hade vetat allt då som jag vet nu. Jag hade lite mer hopp på den tiden (just då i alla fall) och mådde lite bättre än idag...
 
Har funderat på om min blodtrycksmedicin har gjort mig sämre och vill gärna ta bort den. Råkade läsa ett kort inlägg om när jag fick högt blodtryck och där stod det att jag skulle äta medicinen i ett år vilket jag sedan har glömt bort. Eftersom jag är så medicinkänslig och har blivit sämre av både pandemrix och antidepressiv medicin så är det därför jag undrar. Har sedan en bra tid tillbaka problem med svullna anklar. Har också köpt en blodtrycksmätare att mäta runt handleden då jag inte kan mäta runt armen på grund av en e.x.t.r.e.m smärta när man tar trycket. Har påtalat detta för två läkare att jag vill ta bort medicinen men de har bara sagt inte nu och det känns som att detta är något jag måste fixa själv...
 
Så det var väl meningen att jag skulle snubbla över det gamla inlägget helt oplanerat...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela