MEalltidvila.blogg.se

Vissa dagar...

Publicerad 2018-07-17 23:17:59 i Personligt,

Vissa dagar är svårare än andra, så är det bara. Vissa dagar får jag anstränga mig för att skratta till för att lura mig själv eller något i den stilen. När det inte finns något att vara glad över och när det aldrig finns något att se fram emot. Det är tungt...
 
Idag har det varit en sådan dag, en extra tung dag att gå igenom och mest på egen hand i min ensamhet...
 
Och ingen behöver skriva att det finns alltid något att vara tacksam eller glad över, jag vet det...
 
Men jag har varit instäng här nu väldigt länge och bara gjort vårdbesök när jag varit utanför huset de senaste åren. Jag känner mig inte som en fri människa alls längre, bara fast och låst...
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Cia

Publicerad 2018-07-17 23:51:14

❤❤❤

Svar: ❤️❤️❤️
MEalltidvila

Postat av: Ingela

Publicerad 2018-07-18 18:38:42

Kära du,
så svårt att vara så låst.
Jag kommer ut ibland, och känner mig så tacksam.
Vet att inga ord riktigt kan trösta. Hoppas du ändå kan finna små glädje- och tacksamhetsämnen mitt i din svåra situation.
Stor kram /
Ingela

Svar: Tack och kram tillbaka❣️
MEalltidvila

Postat av: Katarina

Publicerad 2018-07-18 20:29:13

💗💗💗

Svar: 💗💗💗
MEalltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela