MEalltidvila.blogg.se

En timme i taget...

Publicerad 2018-07-24 09:38:00 i Personligt,

Det är jobbigt att vara ensam och må sämre. Även om ingen kan göra någonting för att det ska bli bättre så är det i alla fall inte kul att vara ensam. Så är det för mig just nu, jag mår rätt dåligt men skriver här för att försöka tänka på något annat. Egentligen vill jag inte berätta detta för vill inte stressa mannen mer än vad han redan är, vet att han gör allt han kan för mig. Ibland vill jag inte heller berätta riktigt hur jag mår för då blir han bara oroligare och det är inte bra. Han har fullt upp med allt och lite till och tror ingen mer än jag frågar hur han orkar...
 
Det kan inte vara enkelt att stå bredvid sin sjuka partner och se hur personen lider varje dag och alltid måste vara den starke...
 
Men jag tar en timme i taget idag...
 
 

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2018-07-24 10:03:17

💗💗💗

Svar: 💗💗💗
MEalltidvila

Postat av: INGELA

Publicerad 2018-07-24 14:09:39

Kram till dig först och främst! Känner igen den här känslan av ensamhet. Jag känner att jag står utanför det vanliga livet, på nåt sätt. Jag står bredvid och tittar på hur andra lever, kämpar och upplever. Jag vågar aldrig svara helt ärligt när någon frågar hur jag mår. Rädd att de inte förstår och så skäms jag över att orka så lite. Många kramar till dig!

Svar: Du ska inte skämmas för att du inte orkar, vi är sjuka, det är inget vi har valt och vi är inte lata. Många gånger vill de som frågar inte höra svaret ändå och om det är något jag är trött på så är det att få den frågan då alla vet att jag är sjuk och jag tycker undrar de hur jag mår kan de läsa här istället för att fråga. Massa kramar till dig också <333
MEalltidvila

Postat av: Cia

Publicerad 2018-07-24 15:08:48

💗💗💗

Svar: 💗💗💗
MEalltidvila

Postat av: Veronica

Publicerad 2018-07-25 18:51:48

Styrkekramar i mängder ❤❤❤

Svar: Tack vad gullig du är och massa kramar och även styrkekramar om du också behöver <333
MEalltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela