MEalltidvila.blogg.se

Brev från läsare...

Publicerad 2018-07-06 20:14:18 i Personligt,

Förra veckan damp det ner ett brev från en bloggläsare och vilken överraskning att någon tar sig tid att skriva ett brev till mig. Tänk att för mig okända människor gör så här, jag tycker det är så väldigt fint. Så länge det inte kommer något otrevligt med posten så är det ok om någon leter upp min adress...
 
Förra veckan och även igår kom det vykort från en annan som jag håller på att lära känna på grund av min blogg...
 
Vilka fina läsare jag har som oftast också kämpar med andra svåra sjukdomar eller även ME eller misstänkt ME fast de får inget gehör från de läkare de nämner det för. Just detta stod bland annat i brevet. Och nej, jag blir inte förvånad längre, det var längesedan, liksom vi med ME blir förvånade när läkare säger att de misstänker ME eller ens vet vad ME är, det är förvånande...
 
Kul att få både brev och vykort men tyvärr så är jag ingen brevskrivare, det är för jobbigt att skriva helt enkelt, mycket lättare på datorn eller mobil.
 
Tack till er alla som skriver kommentarer, skickar sms/meddelanden, brev, vykort, gillar inläggen. Det ni gör för mig betyder massor och det värmer sååå mycket i mitt hjärta...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela