MEalltidvila.blogg.se

Tillförsikt eller tvivel...

Publicerad 2018-02-04 16:53:49 i Personligt,

På sista tiden har jag haft mer konstig huvudvärk, det kommer och går på olika ställen, känns märkligt och ja det är svårt att förklara men märklig är den. Ingenting som direkt oroar mig om nu någon tror att jag känner efter för mycket. Det är ju ingen nyhet för mig att jag har problem med hjärnan...
 
Tittade på Mello igår med solglasögon på, inledningsnumret gick ju inte att titta på alls, så starkt ljus och detta blinkande, det är bara för mycket och jag fick hålla för och mannen tryckte på text tv istället. Den låten som jag tycker var sämst har jag en slinga i mitt huvud på idag och det är "Livet på en pinne", tack för den, hoppas den försvinner fort. Men jag älskar Mello och det gör mig så glad, önskar att få gå på det någon gång igen...
 
Inatt var jag på toan och sneglade på klockan som visade 2:22. Jag brukar få olika nummer ofta och speciellt när jag är uppe om nätterna. Tog reda på vad tvåor betyder och fick svaret; Ha tillförsikt och ge inte upp hoppet dina böner är hörda. I min desperation så ber jag ibland fast jag tvivlar på allt...
 
Jag är i familjen känd för att inte kunna bestämma någonting och överlåter det alltid åt andra för det är enklast för mig, det hör också till sjukdomen...
 
Nu är mannen och sonen iväg på ett litet kalas och jag får vara kvar här hemma som vanligt. Det blir för jobbigt med alla människor som pratar i mun på varandra även om de inte är så många men min hjärna klarar det inte. Sedan har de två katter också som gör det omöjligt för mig att vara där ändå, vill inte riskera att få igång min astma på allt annat...
 
Ja livet livet... Kan jag få tillbaka det...
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2018-02-05 12:32:02

Jobbigt för dig med huvudvärken, hoppas den går tillbaka.
Vad bra att du klarade av att se Mello med solglasögon, de är ju ett bra hjälpmedel vissa ggr : )
Spännande det du fick fram med ledn av 2:orna, hoppas så att det ska stämma in för dig! (Skulle också gärna önska att budskapet/texten kunde stämma in för mig ; )
Hoppas din måndag ska bli så bra som möjligt.
Många kramar fina MEdkämpe o vän <333

Svar: Usch ja tyvärr är den kvar än och det är säkert Mellons fel. Det enda vi kan göra är att tro och hoppas på att det kommer bli bättre för oss, tänker vi tvärtom blir det så mycket jobbigare att stå ut... Det är en jobbig måndag för mig men det är bara att fortsätta, hoppas din måndag är ok... Många kramar fina du <333
MEalltidvila

Postat av: Fina Stina

Publicerad 2018-02-05 16:00:37

Jahapp, nu fixade du så att jag fick den låten i huvudet...tackar. 😂

Tittade på Mello med barnen. Hade mina brusreducerande lurar och blundade en hel del. Men ändå. 😊 I did it! Barnen blir så glada bara av att jag orkar ligga i TV-soffan med dem ibland. 💙

"Livet på en pinne..." 🎵🎶

Svar: Och jag fick tillbaka den igen... 😂 Det är det enda jag minns av alla låtar, just den slingan... Förstår att dina barn blev glada när du var med en stund 🎧 🕶 👍 💙
MEalltidvila

Postat av: Fina Stina

Publicerad 2018-02-05 18:44:40

Jobbigt med huvudvärken förresten. Hoppas att det är övergående.

Jag gillar inte alls när det kommer nya symptom. Ibland är det skrämmande, men börjar bli van...

Denna sjukdom.

Kram

Svar: Tror det beror på Mellon... 😢 Nej gillar inte heller nya konstiga jobbiga symptomer men så är det, bara att finna sig i det... Jäkla skitsjukdom 💩
MEalltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela