MEalltidvila.blogg.se

Skräppost...

Publicerad 2018-02-01 19:43:43 i Personligt,

Häromdagen upptäckte jag att ett mail från en bloggläsare hade hamnat bland skräpposten. Jag har aldrig varit där inne förut, inte ens sett den, och såg att det raderas efter 30 dagar med automatik just där. Vill bara skriva detta ifall någon läsare mailat mig någon gång och aldrig fått svar så beror det på detta.
 
För mig är det väldigt viktigt att svara på de mail jag får. Jag kanske inte orkar svara direkt men det kommer alltid ett svar...
 
Mannen har fixat ny logga och ny bakgrund till bloggen, visst blev det fint, det tycker jag i alla fall...
 
Skriver mer inatt eller imorgon... 
 
Många kramar till er alla som läser! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela