MEalltidvila.blogg.se

Alla hjärtans dag...

Publicerad 2018-02-14 08:52:00 i Personligt,

Vill önska alla som tittar in på min blogg en riktigt mysig alla hjärtans dag! 
 
Har funderat lite på det där med att jag är en högkänslig person och att jag inte har trivts eller trivs med det. Fast hellre en känslig själ än att vara en kall, hård, beräknande, okänslig person som jag brukar säga...
 
På tal om mitt hjärta så ska jag återigen skriva ner hur ofta det händer samt klockslag under en veckas tid efter det skulle doktorn skriva en remiss så jag kan göra ett 24 timmars EKG. Har skrivit ner mer än en vecka nu innan men hade bara skrivit upp hur ofta, så det är bara att göra om...
 
Hoppas alla får lite kärlek idag och var extra snäll mot de du möter samt även mot dig själv...
 
 
 
Denna fina buketten och guldrosen fick jag idag och de kommer aldrig att vissna, TACK mitt hjärta! 
 

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2018-02-14 10:16:22

❤❤❤

Svar: ❤️❤️❤️
MEalltidvila

Postat av: Cia

Publicerad 2018-02-14 12:03:04

😘❤❤❤

Svar: ❤️❤️❤️😘
MEalltidvila

Postat av: Katarina

Publicerad 2018-02-14 14:05:53

Önskar även dig en fin fortsättning på alla hjärtans dag! Så fina presenter du fått : )
Fortsätt att vara den du är = en känslig o empatisk person, det är så fina egenskaper! (Jag har ju liksom du så svårt att klara av människor som är hårda, kalla o även ytliga).

Många varma kramar fina MEdkämpe 💗💗💗

Svar: Tack ❤️ Ja han skämde bort mig idag❣️ Ytliga människor, finns det något sliskigare...

Hoppas du haft en fin extra kärleksfull dag också❣️

Många kramar tillbaka ❤️❤️❤️
MEalltidvila

Postat av: Ann

Publicerad 2018-02-14 15:26:54

<3 <3 <3

Svar: ❤️❤️❤️
MEalltidvila

Postat av: Annica

Publicerad 2018-02-14 16:07:41

❤❤❤
Kram från
Annica

Svar: Kram ❤️❤️❤️
MEalltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela