MEalltidvila.blogg.se

Vibrerar...

Publicerad 2018-12-02 02:01:22 i Personligt,

Har varit för mycket uppe på benen tidigare i veckan och får efter detta betala nu igår och idag med ökade symtomer av olika slag och vet inte när det ger sig. Ett jobbigt symtom är att det vibrerar inuti hela benen och upp mot bröstet. Det syns inte utanpå men inuti är det som en motor som går och det är obehagligt när det finns i överkroppen, benen är jag rätt van vid för det har jag så ofta. Så nu är det bara vila som gäller förutom det nödvändigaste...
 
Att jag inte ska kunna göra nästan någonting, alltså jag vill bara skrika rakt ut, jag blir så arg, ledsen och besviken på denna jäkla helvetessjukdomen...
 
TORTYR
 
 

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2018-12-02 19:55:41

💗💗💗

Svar: ❤️❤️❤️
MEalltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela