MEalltidvila.blogg.se

Vilken väg ut...

Publicerad 2018-08-12 06:19:00 i Personligt,

Funderar på hur jag ska komma ut ur detta men kommer inte fram till något. Varje dag måste jag vakna upp till samma levande mardröm att vara så fast av sjukdomen, varje dag. Ingen vet hur det är att tvingas till detta förutom alla andra som är drabbade lika hårt som jag...
 
Kommer inte fram till något svar, det finns ju inget ändå. Du kanske inte ska grubbla så mycket tänker en del säkert men vad vet du om det säger jag då, för jag bestämmer fortfarande över mina tankar förutom när det är kaos och disco i hjärnan då...
 
Har svårt att hålla kvar och tänka färdigt tankarna, fast det inte finns några svar så letar jag. Kom fram till att jag vill inte se eller höra talas om ME på ett tag, vill bara glömma helvetet...
 
 

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2018-08-12 10:06:51

Det är lättare sagt än gjort att sluta grubbla, allra helst när man inte kan sysselsätta sig med annat. Jag önskar så att du får bli bättre väldigt snart. Kram

Svar: Ja och om någon har åsikter om det att jag grubblar en stund då och då fattar ingenting hur det är för mig ändå och det förstår jag. Döm mig efter att du gått i mina skor först vill jag säga till den. Tack Nilla och massa kramar till dig <333
MEalltidvila

Postat av: Katarina

Publicerad 2018-08-12 17:32:57

💗💗💗

Svar: 💗💗💗
MEalltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela