MEalltidvila.blogg.se

Tunga inlägg...

Publicerad 2018-08-05 23:57:43 i Personligt,

Förlåt att jag har tunga inlägg men jag tvingar ingen att läsa. Kanske borde mina inlägg ha varningstext, vad vet jag. Jag har ingen pepp blogg så att säga utan den handlar om min vardag som inte är den lättaste. Du som brukar läsa vet hur jag har det. När jag mår sämre så känns det bara som att det aldrig kommer bli bättre, att jag väntar på något som aldrig kommer hända och jag har väntat så länge nu...
 
Det är mycket tankar som susar runt som en orkan i mitt huvud och jag är jagad av depression och ångest fast jag springer så fort jag kan för att slippa den men ibland vinner den loppet...
 
Ja, så det är lite tyngre än vanligt av fler anledningar, men jag kämpar på som vanligt eller igår kämpade jag inte mot det faktiskt utan jag var rätt likgiltig. Har nästan inte sovit någonting inatt heller utan det var en tortyrnatt utan dess like...
 
Idag var jag lite gladare i sinnet trots natten, men jag är fortfarande jagad...
 
Kommer jag någonsin bli fri? Fri att vara jag igen...
 

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2018-08-06 11:53:34

Tack för att du delar med dig ❤ jag hoppas och önskar av hela mitt hjärta att de hittar nån lindring åt denna skit-sjukdom. Kram ❤

Svar: Tack för att du läser och skriver <3 Det känns som att det är långt borta med eventuella lindringar om det någonsin kommer, känns tveksamt... Kram <3
MEalltidvila

Postat av: Katarina

Publicerad 2018-08-07 11:42:37

Så ledsen för att du har det så tungt😢
Förstår dina känslor o kanske känner du liksom jag att allt är extra tungt under sommaren. Alla i omgivn gör så mkt kul o man känner sig ännu mer utanför allt med denna sjukdom.
Att alla också pratar om det ”fantastiska” vädret gör ju inte saken bättre då vi är många som mått extremt dåligt av värmen...
Önskar o hoppas så mkt att du ska få en liten förbättring fram över.

Varma kramar fina du 💕

Svar: Det är som det är och du vet ju precis hur det är... Ja denna sommaren har varit hemsk på många sätt och inte är det över än heller... Förra året var jag ute en kvart totalt och i år är jag uppe i nästan en halvtimma. Lever men vilket liv... Är så trött på det. Förlåt att jag är negativ <3 Hoppas du har det bättre! Många kramar <333
MEalltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela