MEalltidvila.blogg.se

Kaos i hjärnan...

Publicerad 2018-08-08 00:51:00 i Personligt,

Ingen bra dag att vakna till för mig alls då jag sovit så illa. Men jag kämpar på här i min ensamhet i mörka tysta natten. Har lite konstiga neurologiska problem men det beror ju på sömnen. Hjärnan var speedad när jag vaknade idag och den var helt hemsk. Sa det till mannen och han frågade -hur vet du det? Ja du, om du kunde se in i min hjärna så skulle du förstå och bli rädd, sa jag och började skratta, hur kan jag missa att inte veta liksom...
 
Men som sagt, inte lätt att förstå något man inte upplevt själv...
 
Jag har typ snabb musik i bakgrunden, ord som flyger omkring, bingo ja allt möjligt på en gång som händer i min hjärna och tinnitus på det och jag ber inte om något och den där musiken är det inte mycket med för den är inte bra ens. Min hjärna fattar inte heller att jag är extremt ljudkänslig. När jag sedan frågade mannen om det skulle bli kul att spela fotboll imorgon så kanske han fattade lite för han ska spela golf och har inte spelat fotboll så länge jag känt honom...
 
Jag glömmer vad jag tänker och hittar inte orden, bara kaos i hjärnan...
 
Denna bilden beskriver rätt bra hur det är...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela