MEalltidvila.blogg.se

8 augusti - dagen för de med svår ME

Publicerad 2018-08-08 06:16:10 i Personligt,

Idag är dagen för alla bortglömda som har svårare ME. Jag är en av dem alla men det finns de som är så mycket sjukare än jag och är det något jag fasar över så är det att bli sämre än jag är idag. Det är hemskt att känna sig bortglömd och inte kunna leva utan bara lider då sjukdomen har tagit ifrån en allt bokstavligen. Där inget botemedel finns, det forskas för lite och där läkare inte vet vad det är eller då ofta misstror och tar den för utmattning, depression eller inbillning...
 
Om du bara visste vad vi måste gå igenom...
 
Det är detta jag försöker beskriva med min blogg för att nå ut. Skriver för de som inte kan och kanske skriver jag i onödan men så länge jag kan kommer jag göra det...
 
Mina tankar går idag till de som lider som jag, av svår ME eller ännu värre mycket svår ME. Vi är krigare utan dess like och vi kämpar varje dag, ensamma fast ensamma tillsammans...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela