MEalltidvila.blogg.se

Borttappad...

Publicerad 2018-04-17 18:12:00 i Personligt,

Jag har tappat bort mig själv och den jag en gång var är död, borta, uppslukad av ME:n som vann till slut. Jag kan inte göra i stort sett någonting utan att bli sämre och då rätt dålig direkt. Kan inte stå upp eller sitta rakt upp mer än kanske 10 minuter innan symtomen blir så mycket värre att jag kanske kraschar som följd...
 
Livet som en gång var rätt fungerande, trots att jag hade ME fast i mildare grad, det är borta nu och jag önskar så att jag får tillbaka lite mer funktion. Hur vet jag inte och hoppet om ett botemedel är långt borta...
 
Vem är jag nu mer än fastlåst av sjukdom. Ibland undrar jag om jag kanske blir knäpp till slut, att allt bara ska rasa ihop psykiskt på grund av detta. Jag kan som sagt inte hämta kraft och energi själv och jag kan inte vara jag på långa vägar... 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ann%252520

Publicerad 2018-04-17 18:53:55

😰❤️

Svar: ❤️❤️❤️
MEalltidvila

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-04-17 22:14:52

❤️

Svar: ❤️
MEalltidvila

Postat av: Malin Quiros

Publicerad 2018-04-17 22:18:08

❤️❤️❤️❤️

Svar: ❤️❤️❤️❤️
MEalltidvila

Postat av: Katarina

Publicerad 2018-04-18 16:35:51

Det gör ont i mitt hjärta att läsa det du skrivit. 😢 Jag känner också igen mig i så mycket.
Ska försöka maila dig ngn av kommande dagar, har lite svårt just nu med orken o hjärnan m m. Ta hand om dig.
Många varma kramar fina du💗💗💗

Svar: Vi får vara ledsna tillsammans på varsitt håll över detta bedrövliga liv... Känn ingen press med något mail, jag förstår dig... Ta hand om dig du med och varma kramar fina vän <333
MEalltidvila

Postat av: Ingela

Publicerad 2018-04-18 21:58:02

Åh kära du, vad svårt...
Jag känner med dig.
Har såna dagar, men orkar ännu lite mer.
Ut med vovven runt huset, och hem i säng.

Vet inte om några ord kan trösta i det här. Men vi som vet mer eller mindre vad du beskriver - tänker på dig.

Du är fortfarande du - fast du inte orkar så mycket.

Kram / Ingela

Svar: Ord kan trösta litegrann i stunden och att det finns de som tänker på en men det försvinner rätt fort och orden eller tankar gör mig inte bättre ändå men jag är glad att jag får det ibland trots allt. Utan stöd vore det hemskt att bära allt själv inom mig... Kramar <333
MEalltidvila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela