MEalltidvila.blogg.se

Trött på att kämpa...

Publicerad 2017-09-02 00:53:58 i Personligt,

Jag har mått lite sämre psykiskt sista tiden som en del kanske har märkt här. Ja det har väl gått väldigt mycket upp och ner senaste året. Jag har tappat den där kämparandan och ja det är ju inte första gången heller... Det är som sagt slitsamt att leva så här instängd på paus och med nästan inget hopp kvar. Det händer liksom ingenting i mitt liv, bokstavligen ingenting. Det handlar bara om att hantera sjukdomen så gott det går hela tiden, ingen paus, ingenstans att hämta kraft från...
 
Ofta numera så känns allt meningslöst fast jag försöker bara vara som vanligt inför mannen och sonen. Jag vet inte hur jag ska komma ur det för det finns ingen enkel lösning, eller ja det finns ingen lösning alls än. Jag ser ingen framtid bara det motsatta... 
 
Vet att jag måste hitta tillbaka till kämpar modet men det är lätt att säga, svårare att göra...
 
 

Kommentarer

Postat av: Mannen

Publicerad 2017-09-02 06:48:20

❤️❤️❤️
Snart är jag hemma mer och då ska vi hitta KämparSus igen! Det kommer vända, frågan är bara när... så är det.

Svar: Hoppas du har rätt <3 <3 <3
me alltid vila

Postat av: Fina Stina

Publicerad 2017-09-02 07:52:19

Det kommer att vända. 🙏

För dig. För mig. Amen! 💜

Svar: Det får vi försöka tro på! Amen <3
me alltid vila

Postat av: Fina Stina

Publicerad 2017-09-02 07:54:20

Det är verkligen smått surrealistiskt ibland. Att vara fast i en kropp som kämpar med den här mardröms-sjukdomen.

Kram 💕

Svar: Ja det är det sannerligen... Många kramar tillbaka <333
me alltid vila

Postat av: Lisali

Publicerad 2017-09-02 09:16:44

När man känner sig svårt försvagad då är det svårt att vara stark... det är viktigt att sörja, & vara arg.
Men efter regn kommer sol, behåll hoppet💗Jag hoppas verkligen att du blir bättre i din ME och att du får mer kämpar kraft! Kram

Svar: Ja det gäller att fortsätta vara mentalt stark för bryter jag ihop i en depression på detta så, nej det vill jag inte vara med om igen... Tror aldrig jag kommer acceptera detta och hoppas på att det vänder varje dag och sedan besvikelsen när det aldrig händer... Det är tufft. Tack för dina stöttande ord <333 Kramar tillbaka
me alltid vila

Postat av: Nilla

Publicerad 2017-09-02 09:21:50

Jag förstår dina känslor och tycker du är en fantastisk kämpe. Det kommer att komma en lösning, håll ut. Kram

Svar: Tack det hoppas jag... Många kramar <333
me alltid vila

Postat av: Kina

Publicerad 2017-09-02 10:13:51

💕

Svar: <333
me alltid vila

Postat av: Katarina

Publicerad 2017-09-02 11:19:08

Jag förstår dig o man kan med denna sjukdom inte alltid ha kämparglöd. Under vissa perioder tror jag man måste få vara lite låg för att sedan ändå komma tillbaka till den tuffa kampen som vi har.
Många kramar fina vän <333

Svar: Nej det har du rätt i... Många kramar fina MEdkämpe <3
me alltid vila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela