MEalltidvila.blogg.se

Överraskning på överraskning...

Publicerad 2017-10-06 23:31:00 i Personligt,

Häromdagen fick jag ett brev på posten med två armband i. Min vän har börjat knyta armband till ME och Diabetes forskningen. Det tycker jag är ett så fint initiativ. Se bilden och kontakta mig ([email protected]) om det är någon som vill köpa så skickar jag det vidare till Cecilia. På min fb sida så kommer jag tagga henne i kommentarerna så kan du kika på hennes sida och kontakta henne där om du vill köpa ett. 
 
Tack Cia för de fina armbanden, de passade perfekt och är jättefina <333
 
 
Och idag när jag vaknade så kom mannen och berättade att jag har fått ett blombud och en nalle som sällskap i min soffa... 
 
 
Så fin bukett, bild tagen över så man ser blommorna...
 
 
Tack såååå mycket Louise! Det var ju jag som skulle skickat blommor till dig istället...
 
Känner mig mycket bortskämd helt plötsligt och alla fina ord jag fick på tidigare inlägg, jag känner bara sån värme från er alla och fast jag är ensam mycket så känner jag mig just nu lite mindre ensam...
 
TACK FRÅN MITT HJÄRTA!!!
 

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2017-10-07 08:09:25

Så fina saker. Jag är intresserad av armbanden 😊 kram

Svar: Vad kul! kolla på Cecilias Facebook, jag taggade henne i kommentarerna på detta inlägget. Se hennes album som heter armband. :-) Kramar
me alltid vila

Postat av: Kina

Publicerad 2017-10-07 08:28:59

💕

Svar: <333
me alltid vila

Postat av: Katarina

Publicerad 2017-10-07 13:07:20

Så fint o värmande i hjärtat med både armband o vackra blommor : )
Många kramar fina vän <333

Svar: Ja jag blev väldigt förvånad och det värmer så mycket, inget som brukar hända mig direkt att få blombud... :-) Många kramar fina du <333
me alltid vila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela