MEalltidvila.blogg.se

Många besökare...

Publicerad 2017-10-19 11:06:00 i Personligt,

Har nog aldrig fått så många besökare på min blogg som jag fick igår och mitt #metoo inlägg blev det mest lästa jag någonsin haft. Delade mitt blogginlägg på blogg.se där jag bloggar och det berodde på det såklart. Såg att jag fick min första märkliga kommentar på bloggen idag också. Vill inte ha sådana kommentarer men jag skräms inte så lätt längre. 
 
Igårkväll så hamnade jag i någon konstig adrenalin tillvaro. Pratade mycket till mannen och sonen. Svarade på ett mail. Kände mig klar i skallen och hade inte ont någonstans trots den extremt dåliga sömnen. Sa till mannen att jag tror jag kommer bli frisk...
 
Han trodde nog att jag höll på att tappa det! Förståndet alltså...
 
Jag hade ju tappat hoppet men tror det kommit tillbaka och jag vet inte varför eller hur. Jag bara kände just då och fortfarande nu, att jag tror jag kommer bli bättre. Den känslan har jag nog aldrig haft förut någon gång sen helvetet började 2011. Visserligen har jag ju varit sjuk sedan 96 men jag har ju kunnat leva någorlunda och arbeta trots min sjukdom...
 
Om detta beror på tillfällig sinnesförvirring lär jag märka framöver. Har sovit väldigt bra inatt också, säkert 8 timmar totalt och jag mådde väldigt bra idag när jag vaknade. Just nu har jag bara lite ont i halsen och lite tryck över pannan.
 
Blev lite rädd igår när jag pratade med sonen och inte minns att vi redan pratat om just det och att jag inte minns andra saker jag borde minnas rätt självklart. Det skrämmer mig men jag försöker att inte hänga upp mig på det för mycket. Lätt att säga och skriva om det i alla fall, det är ju som det är...
 
Men just nu känner jag bara Wohoooooo och om det beror på tillfällig sinnesförvirring så är det helt ok!
 
 
 (Bild från internet)
 

Kommentarer

Postat av: Cia

Publicerad 2017-10-19 11:33:49

Underbart!
Håller tummarna att det fortsätter så...
Kramar i massor 💙❤

Svar: Tack finaste, kramar tillbaka <333
me alltid vila

Postat av: Ann

Publicerad 2017-10-19 13:49:42

Njut o lev i nuet så hoppas vi detta håller i sig länge, länge! <3

Svar: Lever oftast i nuet men fick njuta en stund i alla fall... Kramar <333
me alltid vila

Postat av: Ingela Göransson

Publicerad 2017-10-19 15:00:43

Jag blev bara väldigt glad idag när jag hittade din blogg. Inser att vi har mycket gemensamt med CFS. Kommer gärna tillbaks och läser dina ord om en, för mig, välkänd vardag. Många försiktiga och varma kramar till dig!

Svar: Vad kul att du hittade till min sida, du är så välkommen! Tråkigt att du också lever med det, önskar så att vi alla skulle slippa det... Många kramar tillbaka <3
me alltid vila

Postat av: Katarina

Publicerad 2017-10-19 19:21:11

Vad roligt att du känt dig lite bättre! Håller mina tummar hårt för att du ska få en vändning från ditt långa tuffa mående! : )
Kul också att du hade så många läsare
i går, trots ett riktigt tufft ämne.
Många varma kramar <333

Svar: Ja det var skönt även om det var kortvarigt. Tack för dina tummar och hoppas du med får en vändning, det behöver vi båda två! Många varma kramar tillbaka <333
me alltid vila

Postat av: Malin

Publicerad 2017-10-20 13:19:54

Njut av varje sekund du känner dig bättre , härligt 👍Kramar

Svar: Ja jag är så tacksam för den stunden även om den var kort. Kramar <3
me alltid vila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela