MEalltidvila.blogg.se

Förlåt...

Publicerad 2017-10-04 03:42:00 i Personligt,

Förlåt för att jag skriver hur deppig och ledsen jag är. Vill inte dra ner någon annan eller göra så ni också gråter. Det var inte min mening och jag fattar hur tung och tråkig min blogg är. Jag önskar att jag hade fått skriva om framsteg i hälsan istället, men jag vet inte när eller ens OM det kommer komma hända att jag blir bättre, ingen vet det...
 
Har funderat på att sluta dela min blogg på fb och även ta bort min fb helt, precis som jag gjorde med min ig. Bara skriva här men får se hur jag gör... Har sett att två "fb vänner" tagit bort att de gillar min sida och sånt gör mig ledsen fast jag inte borde bry mig. 
 
Förstår också att många inte vet vad de ska skriva till mig och det är inget tvång att skriva någon kommentar, jag förstår att orden tar slut och jag vet vilka som stöttar mig och har stöttat mig under denna tiden ändå...
 
Jag vet att jag upprepar mig mycket också även om jag samtidigt glömmer vad jag skrivit fort... 
 
Eftersom jag inte kommer utanför dörren så har jag inte så många upplevelser att skriva om så att säga. Det känns som att jag lever i en egen värld med samma skit, läs ME helvetet då, varje dag. Tiden står still och jag har fastnat men för alla runtomkring så fortgår livet...
 
Mannen sa till mig idag; jag vet att du inte begär mycket... Jag rabblade upp vad jag ville kunna göra och jag tyckte det var mycket men inte han och det har han rätt i. Jag begär inte mycket men att återfå kraft så jag kan vara självständig, kunna laga mat, baka, städa, stryka, plocka med blommorna, måla, gå utanför huset, gå i en affär, åka bil, hälsa på min pojkar...
 
Jag skulle bli så lycklig över det, det räcker för mig. Jag behöver inte mer än så!
 
Jag vill bli självständig bara...
 
 
 
 (Bild lånad från internet, vilket de alltid är)
 
 

Kommentarer

Postat av: Mannen

Publicerad 2017-10-04 06:01:19

❤️

Svar: <3 <3 <3
me alltid vila

Postat av: Mannen

Publicerad 2017-10-04 06:01:21

❤️

Svar: <3 <3 <3
me alltid vila

Postat av: Malin

Publicerad 2017-10-04 07:13:27

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Svar: Tack för alla hjärtan! <333
me alltid vila

Postat av: Nilla

Publicerad 2017-10-04 09:40:35

Finaste du be inte om ursäkt för att du berättar hur du mår. Kram

Svar: Nej jag borde väl inte göra det egentligen... Tack och kramar tillbaka fina du <333
me alltid vila

Postat av: Katarina

Publicerad 2017-10-04 12:43:29

Kära vän, du har absolut inget att be om förlåtelse för <3 Du skriver om din vardag o dina känslor o det är ingen påklistrad fasad el ngt filter på det du skriver om. Just det, gör det du skriver så ärligt o känslosamt för oss som har förmånen att få läsa din blogg! Vi är många som har likn situationer som din även om allt inte är exakt detsamma.
De som vill ha yta o glättighet kan välja andra bloggar el IG o FB m m där många bara vill visa sina fasader o inte direkt det tuffa i livet... Hör fler o fler av även friska personer i min omgivn som tröttnat på allt egocentriskt o de välputsade fasaderna i sociala medier o därmed inte orkar vara delaktiga i dem längre....
Så snälla, din blogg o det du skriver om är viktigt o betydelsefullt!
Många varma o tacksamma kramar
💗💗💗

Svar: Tack snälla du för uppmuntran att jag ska fortsätta skriva och dela. Jag har väl också rätt att ta lite plats även om den är liten och jag tvingar ingen att läsa eller följa min blogg. Blir bara ledsen när någon först gillar och sen tar bort, fast egentligen betyder det ju ingenting... Tack för att du läser och skriver så många kommentarer där du med delar med dig men framförallt stöttar mig och gör att jag känner mig mindre ensam på många sätt... Många kramar fina vän <333
me alltid vila

Postat av: Cia

Publicerad 2017-10-04 13:32:51

Snälla, be inte om förlåtelse för att du berättar dom det är. Den påklistrade fasaden och ge en bild av något annat är inget att ha. Och du behöver ju få ut dina känslor och att "skriva av sig" är ett bra sätt. Din blogg betyder så mycket för många av oss antingen vi har ME eller inte... bry dig inte om att en del tar bort dig, de kan inte hantera att någon annan visar och berättar sanningen bara... låt dem inte dra ner dig, bryr de sig inte så behöver du inte heller bry dig ❤️ Fortsätt med din blogg, snälla!
Kramar ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Svar: Tack <3 Vad fint du skriver, det betyder mycket! Fick dina fina armband idag och de passade perfekt också, ska lägga ut det på bloggen framöver. Tusen Tack och många kramar fina vän <333
me alltid vila

Postat av: Johanna

Publicerad 2017-10-04 19:31:09

❤❤❤

Svar: <3 <3 <3
me alltid vila

Postat av: Louise

Publicerad 2017-10-04 23:12:48

Ingen idé att jag upprepar...jag kan bara säga att jag skriver under på alla ovanstående kommentarerna. Det är just för att du är du o skriver precis som du gör i bloggen som vi gillar dig så mycket 💝💝💝 Ändra dig inte, fortsätt var dig själv o fortsätt för guds skull med bloggen. Självklart hoppas jag att du snart får må lite bättre o då ser jag fram emot att läsa om framstegen.
Varm kram 💝💝💝

Svar: Tack <3 Det är nästan så jag skäms efter alla snälla fina ord jag har fått... Många kramar fina vän <333
me alltid vila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela