MEalltidvila.blogg.se

Dålig dålig dag...

Publicerad 2017-10-22 16:59:53 i Personligt,

Att stå utanför och leva i sin egen bubbla, i min egen lilla lilla värld som nästan bara är fylld av att hantera sjukdomen, eller nej det handlar bara om att typ överleva och inte bli sämre hela tiden...
 
Idag har jag en riktigt dålig dag och det känns som att INGEN förstår. Mannen gör ju vad han kan men det är svårt att förstå och när jag är så dålig orkar jag inte förklara mer, då vill jag bara vara ifred...
 
För mig så känns det bokstavligen som att livet rinner ifrån mig och jag orkar inte stå upp och jag orkar inte hålla upp ögonen helt.
 
Skulle egentligen fått ett kort besök idag som inte var planerat men orkade inte det alls så fick ställa in.
 
 
 (Bild från facebook)
 

Kommentarer

Postat av: Mannen

Publicerad 2017-10-22 17:12:41

❤️❤️❤️❤️

Svar: <3 <3 <3 <3
me alltid vila

Postat av: Katarina

Publicerad 2017-10-23 12:54:53

Hoppas att din dag i dag är ngt bättre än i går.<3 Förstår så väl dina känslor.
Många varma kramar fina MEdkämpe<333

Svar: Det är lite bättre idag men nog så jobbigt ändå, bara vila som gäller. Vet att du förstår! Många varma kramar tillbaka finaste <333
me alltid vila

Postat av: Louise

Publicerad 2017-10-23 22:54:17

Du är så grymt stark, en riktig hjältinna som kämpar så tappert! Hoppas verkligen du får din belöning en vacker dag. Kramis 💕 fina vän!

Svar: Jag känner mig verkligen inte som en sådan. Mannen säger ofta att han inte fattar hur jag klarar det och att jag är så stark. Det är en svår situation att vara i och jag hoppas med jag ska få bli bättre. De dagarna jag är sämre än vanligt är så tunga och skrämmande samtidigt som jag inte orkar bry mig utan det är som det är bara. Då kämpar jag bara i nuet. Många kramar till dig finaste <333
me alltid vila

Postat av: Annica

Publicerad 2017-10-27 15:21:35

Jag skrev en kommentar i dag i ditt inlägg om pacing.
Men nu läste jag här hur du mår just nu.
Så mina tips får du justera så det passar för dig nu.

Hoppas du mår lite bättre snart.
Kram 😍

Svar: Tack för allt du skrev till mig <3 Hoppas också jag får må bättre snart... Kramar <333
me alltid vila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela