MEalltidvila.blogg.se

Sjukgymnasten imorgon kanske...

Publicerad 2017-11-01 17:47:56 i Personligt,

Imorgon ska jag till en sjukgymnast för att kolla skadan jag fick när jag trillade i duschen. Det har gått tre månader drygt sen olyckan och jag har fortfarande ont även om det har minskats. Känns lite sådär att få en undersökning men jag måste väl. De gör inga hembesök såklart. De brukar ha en återbudstid på 24 timmar men i mitt fall så tog de hänsyn och sa att det var ok med ett sent återbud...
 
Så imorgon blir det mycket om jag nu klarar av det alls, att ta mig dit då...
 
Egentligen så avskyr jag sådana ställen (vårdcentraler) där alla smittsamma sjukdomar kan spridas. Jag är lite nojjig nu för tiden, vill inte åka på nåt mer än det jag har...
 
Om de ställer frågor om min sjukdom ME så kommer vi inte förklara något närmre för jag orkar inte. Jag säger att de får googla istället...
 
Så håll tummarna att jag kan fixa detta imorgon tillsammans med min "personliga assistent" mannen. Och håll tummarna att det inte är något större fel därinne... 
 
(Bild från facebook)
 

Kommentarer

Postat av: Cia

Publicerad 2017-11-01 18:00:44

Håller tummarna hårt!!
❤❤

Svar: Tack snälla <333 Kramar
me alltid vila

Postat av: Katarina

Publicerad 2017-11-01 18:19:48

Håller också tummarna för att du ska klara av besöket! ✊️✊️
Förstår din nojja över det att riskera få ngt annat på t ex vårdcentraler, jag känner precis likadant.

Många varma lycka-till-kramar <333

Svar: Tack <3 Vet du att jag tror bara typ vi kan förstå den där grejen med vårdcentraler... Tack så mycket fina vän och kramar till dig <333
me alltid vila

Postat av: Nilla

Publicerad 2017-11-01 19:15:51

Jag håller tummarna så hårt det bara går. Kram

Svar: Tack Nilla! Kramar <333
me alltid vila

Postat av: Malin

Publicerad 2017-11-01 20:56:35

Håller tummarna för ditt läkarbesök och att du inte kraschar efter 💗
Önskar sjukvården kunde göra fler hembesök. /kram

Svar: Tack Malin! Jag kommer nog säkerligen krascha för jag gör det av så lite men jag kan alltid hoppas på att slippa. Önskar med det vore enklare med hembesök ibland. Tur det inte är så långt att åka ändå. Kramar <333
me alltid vila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela