MEalltidvila.blogg.se

Förbannelsen...

Publicerad 2017-11-27 15:02:00 i Personligt,

Ska straxt ta mig utanför dörren men återigen för ett vårdbesök så inget nöje här inte. Mannen kom hem tidigare idag och hade varit iväg med sin bil till en annan ort och hade två passagerare. Kom hem och sa jag vet inte hur jag ska berätta det här... Den ena personen hade spytt under bilfärden och på platsen de var på också... Kul
 
Mannen fick gå och duscha och slänga kläder i tvättmaskinen, torka handtag och allt han tog i innan han tvättade händerna. Tur att vi nu har två bilar här hemma så jag slipper åka i den som han spydde i. Måste nog lämna bilen på insides tvätt också...
 
Alltså det känns som att jag har en förbannelse över mig. Det får aldrig vara lugn och ro alltid händer det något...
 
Så snart ska jag lägga upp benen i luften och ta ett cellprov, känns inget kul det heller...
 
 

Kommentarer

Postat av: Ann

Publicerad 2017-11-27 19:21:47

Usch o fy!Inte kul.Ät vitpepparkorn! Härjade maginfluensa på min avdelning för ett par veckor sen, då flög sjukan på dem på 5 min, så flera spydde på jobbet, inte alls kul.
Käkade vitpeppar i massor så jag hade tur o klarade mig.

Svar: Men gud vad jobbigt, tur du klarade dig. Minns att du brukade äta det förut också och du brukade klara dig då också...
me alltid vila

Postat av: Ann

Publicerad 2017-11-28 06:56:17

Ja, körde alltid med det när barnen gick i skolan och det var effektivt.
Tror inte vi varit drabbade av maginfluensa sen 2003 och då bodde jag med Janne, o då fick 3 av oss det...

Svar: Jag hade det också sist slutet på 2003 och var så dålig, glömmer det aldrig. Killarna hade smittat mig veckan innan de var hos mig. Hatar maginfluensa...
me alltid vila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela