MEalltidvila.blogg.se

Alltid redo...

Publicerad 2017-11-10 04:43:00 i Personligt,

Tack för alla fina kommentarer och förslag jag har fått, kommer svara alla tids nog. Orken är det inget vidare med och det är lättare att bara skriva än att svara för då måste jag tänka mer...
 
Det är fortfarande väldigt jobbigt med sömnen, har extra svårt att slappna av, så ingenting är bättre. Speciellt jobbigt är det på nätterna...
 
Jag är så fruktansvärt trött på detta livet och ser inte att det någonsin kommer bli bättre. Jag har skrivit detta hur många gånger som helst, jag vet det, men inget blir ju bättre utan bara tvärtom hela tiden. Jag orkar inte men jag måste...
 
Min kropp har sedan så många år tillbaka hela tiden varit inställd på FLY läget. Jag är stressad och det verkar ha blivit kroniskt i mig. Jag vet inte hur jag ska få bort det heller...
 
Jag har varit superstressad över att jag är sjuk, superstressad över den sjukdomen jag till slut fick, benen slogs undan på mig, superstressad över att hitta en lösning att bli bättre, superstressad över Försäkringskassan, stressad över pengar, framtid, mitt förhållande, otillräckligheten, att möta oförståelse. Listan kan bli lång...
 
Jag är alltid på, alltid redo utan att ha någon förmåga. Jag är inte bra på att hantera detta alls...
 
 
(Bild från facebook)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2017-11-10 17:46:15

Känner igen allt tyvärr går inte att få bort stressen❤Styrke kramar

Svar: Nej det är nog omöjligt... Tack för att du berättar så jag slipper känna mig ensam om detta! Styrkekramar tillbaka <3
me alltid vila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela