MEalltidvila.blogg.se

Bara depp...

Publicerad 2017-05-26 12:37:56 i Personligt,

Jag vill ha tillbaka mitt liv annars vill jag bara få dö... Att bli påmind om att det finns ett liv därute och att allt fortgår för alla andra är jobbigt. Det bästa är att bara förtränga det men det går inte. Jag vill inte se andra ha roligt medans jag ruttnar bort... Jag är så trött på detta livet med sjukdomarna som har tagit mitt liv...
 
Jag orkar inte med en sommar till att tvingas ligga instängd hemmabunden... Men jag vet att jag är tvungen att fortsätta fast jag just nu inte vill mer...
 
 

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2017-05-26 14:40:03

💖💖💖

Svar: <3 <3 <3
me alltid vila

Postat av: Cia

Publicerad 2017-05-26 14:53:14

💖💖😢😢
💐💐

Svar: Tack fina du <333
me alltid vila

Postat av: Fina Stina

Publicerad 2017-05-26 15:10:45

💜

Gjorde misstaget att logga in på Instagram. Blir så fruktansvärt avundsjuk på alla som är därute i verkligheten och njuter av livet!

Inte missunsam. Men avundsjuk. Vill OCKSÅ.

Hoppas att de njuter och förstår hur bra de har det. Att självklarheter som en glass på stan plötsligt kan bli en omöjlighet.

Kram. Kram. Kram. 💕

Svar: Förstår dig, jag råkade läsa en blogg som inte brukar handla om resor men som nu gjorde det och det triggade igång mig direkt. Jag är inte heller missunnsamm men det gör så ont, ingen kan fatta som inte upplevt detta. Jag tittar knappt på instagram längre heller. Tror också att de som lever normala liv inte fattar hur bra de har det och de som känner någon med svår sjukdom (typ oss) där kanske några kan sätta sig in i det en stund men sen fortsätter deras liv, vilket är naturligt. Vi önskar ju inte detta helvetet åt någon... Tack för din kommentar som gjorde mig mindre ensam och kramar tillbaka fina kämpe <333
me alltid vila

Postat av: Katarina

Publicerad 2017-05-26 16:44:57

Förstår dig så mycket, denna årstid är den tuffaste med sjukdom o längtan eft ett mer friskt liv.
Många kramar 💗💗💗

Svar: Vet att du förstår och ja denna årstiden är tuffaste tiden på året och längtan blir jobbigare... Tack för att du gör att jag känner mig mindre ensam, speciellt när jag har så här deppiga inlägg. Hoppas jag slipper gråta idag, inget blir lättare av det. Många kramar fina kämpe <333
me alltid vila

Postat av: Hanna

Publicerad 2017-05-27 11:57:04

Åh jag känner så med dig <3 och jag håller med om VARJE ord du skriver.
Jag tog en liten, liten sväng i trädgården igår och idag straffas jag så hårt. Fick inte en minut sömn i natt och nu har jag sån fruktansvärd värk att jag vill dö, på fläcken. Orkar inte mer. Vill bara att lidandet ska ta slut.
Alla andra är ute och grejar i solen och jag ligger här, ensam och eländig. Ibland (ofta) önskar jag att jag unte hade min fina familj. De är de som tvingar mig att fortsätta överleva, trots att kroppen och nu också jag velat ge upp i många år. Vilket skämt till "liv".
Kramar fina du <333 och tack för all stöttning <3

Svar: Och jag känner med dig <3 Fick du betala så dyrt bara för du var i trädgården, herregud... Min mamma var på kort besök och min dygnsrytm försköts med tre timmar på grund av adrenalinet. Jag fattar inte varför det blir så... Jag ser mina grannar som solar och fixar i sina trädgårdar och ja jag måste bara blockera detta. Det är nästan inte värt att göra något när det kostar så mycket och en blir sämre. Jag förstår hur du tänker med familjen men vi får vara glada att vi inte är ensamma trots allt för då hade nog allt varit ännu värre och inget fanns att leva för. Hoppas du har hämtat dig lite nu och fått sova framförallt. Många kramar fina kämpe och tack för all din stöttning med <333
me alltid vila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela