MEalltidvila.blogg.se

Väntar och längtar...

Publicerad 2017-03-03 01:33:00 i Personligt,

Det är fortfarande jobbigt för mig och har fortfarande krasch/pem i min kropp. Det enda jag gör är att vila. Får värre influensasymtom efter dusch som är en stor ansträngning för mig...
 
Jag blev ju rekommenderad en doktor från en av mina bloggläsare. Jag har hört talas om honom tidigare och vet andra som har fått hjälp av honom också. Nu har han fått sin läkarlegitimation indragen... Jag har inte orkat läsa så mycket om det själv men tror det beror på att han behandlar sina patienter med långvarig penicillin för en tvåveckors kur räcker inte när man har borrelia. Han har botat sig själv på just detta sättet med. 
 
Jag såg på facebook häromdagen att de kommit fram till att vi med ME inte får in kalcium till våra celler om jag förstod det rätt. Det var ett reportage från Sydafrika eller Australien, minns inte...
 
Varje dag letar jag efter hoppets halmstrå att mitt liv och alla andras i denna helvetessjukdom ska få bli bättre...
 
Jag längtar efter ett botemedel, det är liksom inte värdigt att leva så här... 
 
Men jag väntar och kämpar på bara... Gråter en skvätt inombords och biter ihop igen... Gör allt som funkar för stunden...
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Lisali

Publicerad 2017-03-03 07:38:38

Vilket tokigt samhälle vi lever i när man förbjuder en läkare att hjälpa sjuka😔Det är så man önskar ME åt hela politiker eliten.... för hur skall en förändring ske när dom inte tycks kunna ta in kunskap?

Jag är hjälpt av B12 injektioner men dom går ur kroppen för fort Mats tippsa om tabletter som skall ha samma effekt som jag beställt.... får se om det kan hjälpa lite! För även i en bättre period lever man som en jojo och bara håller andan i väntan på nästa stora bakslag/skov.
💞Fortsätt kämpa! Kram Lisali

Svar: Ja ibland tänker jag med så att de som sitter och ifrågasätter en om sin sjukdom borde få uppleva den... Berätta gärna vilka tabletter som har samma effekt som B12 injektioner har. Tack och fortsätt kämpa du med! Kram <3
me alltid vila

Postat av: Nilla

Publicerad 2017-03-03 09:17:30

Det är ju inte klokt att en läkare inte får tänka utanför boxen för att hjälpa sina patienter 😡 kram

Svar: Nej det är otroligt korkat speciellt när många blivit bättre. Kram <3
me alltid vila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela