MEalltidvila.blogg.se

Ständig insomnia...

Publicerad 2017-03-06 03:00:00 i Personligt,

Trodde aldrig jag skulle somna tidigare idag... Gick fram flera timmar bara sådär... Somnade väl runt 14 och vaknade vid 19 så fick ihop 5 timmar med några uppvaknanden. Sover för lite som vanligt och just nu är jag så trött att jag bara sitter och tittar på skärmen som ligger framför mig och jag orkar inte stiga upp och ta min medicin.
 
Kan nog somna om jag vill men somnar jag nu så vaknar jag om en liten stund bara, det vet jag... Eller om jag bestämmer mig för att blunda och sova så brukar det vända oftast eller så biter jag mig i tungan och vaknar efter någon minut...
 
Jag har i alla fall duschat idag och det är alltid skönt att lukta gott igen...
 
På ett sätt är det skönt att vara vaken på nätterna för det är så tyst och lugnt och skönt liksom, men det är väl den enda fördelen...
 
Nackdelen är att jag är ännu mer ensam...
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2017-03-06 09:20:15

💖💖💖

Svar: <3 <3 <3
me alltid vila

Postat av: Hanna

Publicerad 2017-03-06 12:32:12

Usch så jobbigt det är att inte kunna sova...! :( kram

Svar: Ja det är ren tortyr... Kram <3
me alltid vila

Postat av: Katarina

Publicerad 2017-03-06 18:47:35

Så jobbigt att ha sömnproblem😔Skulle önska att jag förstod varför man drabbas av detta när både kropp o hjärna skriker efter sömn... 💗Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela