MEalltidvila.blogg.se

Mår illa...

Publicerad 2017-03-21 22:56:49 i Personligt,

Har haft två extra jobbiga dagar där jag inte har orkat göra något mer än att gå från sängen till soffan och nu ikväll har jag börjat må illa också. Jag hatar verkligen att må illa...
 
Och nu fick jag Magnus Ugglas låt på huvudet på köpet bara för det, det hjälper ju inte...
 
ILLA JAG MÅR ILLLLLLA... 
 
Vet att andra kan lida av illamående mer än jag så jag har hittills varit förskonad från det. Tycker bara inte om att få nya symptomer och jag hoppas detta är något tillfälligt. Alla extra symptomer som dyker upp ibland blir så jobbiga för jag har nog med alla de vanliga jag har hela tiden... Jag orkar bara inte...
 
 

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2017-03-29 13:07:08

Ush din stackare.
Det är inte kul det där med illamåendet.
Man kan ju inte göra någonting.
Äpple brukar hjälpa mig när jag mår illa.
Håller tummarna för dig att det går över snart
Kram 😍

Svar: Nej det är jobbigt med illamående och det har blivit bättre men går lite upp och ner. Äpplen kan jag tyvärr inte äta men tack ändå för din kommentar det värmer. Kramar <3
me alltid vila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela