MEalltidvila.blogg.se

Ny kontaktmail...

Publicerad 2017-07-10 04:24:20 i Personligt,

Det var någon som ville ha kontakt med mig om någon fråga och nu har jag eller rättare sagt mannen skaffat en kontaktmail och den är [email protected] (för de som inte har FB och kan skriva där). Mailadressen står även vid sidan på bloggen och jag blir jätteglad om någon skriver mail, pm via facebook eller lämnar en kommentar på bloggen. Blir som sagt glad för alla kommentarer och att ni som ofta skriver även delar med er av er själva lite. Det gör mig mindre ensam...
 
Om du skriver mycket text så ha gärna mellanrum på raderna eller skriv mindre stycken, så underlättar du det för mig. Jag svarar alltid men ibland tar det lite tid bara så du vet...
 
Fick nyligen ett pm från oväntat håll och jag kan säga att några få ord värmer mitt hjärta och lyfter min dag...
 
 

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2017-07-10 09:12:28

💖💖💖

Svar: <333
me alltid vila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela