MEalltidvila.blogg.se

Deppigaste bloggen...

Publicerad 2017-07-14 11:42:00 i Personligt,

Halvligger i soffan, uppbullad med kuddar som jag kan vila armarna på när jag skriver här. Tog en välbehövlig dusch förut och vilar nu igen. Fick vila på pallen länge efteråt idag och kände hur jag blev sämre och sämre. Hur kan man både frysa och svettas samtidigt, jag fattar det inte, kan vara iskall på vissa kroppsdelar och varm på andra, det är helt sjukt i alla fall, sjukt är vad det är, hela jag är sjuk...
 
Detta frysande och svettandes är så jäkla jobbigt. Och det är inte de enda symtom jag har dagligen... 
 
Min hjärna har gått ner till lite hjärntrötthet också, inte värsta sortens men lagom irriterande. Jag borde inte skriva här men gör det ändå. Hade mannen varit hemma hade han tagit datorn ifrån mig nu. Men jag är så trött på att ha tråkigt hela tiden. Igår hade jag världens tråkigaste dag och denna lär väl inte bli bättre för det är ju samma samma hela tiden...
 
Mannen undrade om det är bättre att vara uppe på natten men ja det är samma skit tycker jag, lite lugnare på natten bara, skönt tyst liksom. 
 
Ursäkta att jag inte är så peppande eller rolig. Detta är ingen rolig blogg som ni vet... Den lär aldrig få något pris direkt eller jo kanske för den sjukast deppigaste bloggen hahaha...
 
Men jag skriver som sagt för min skull och för de som vill läsa, de är välkomna. Det finns säkert de som skrattar åt min blogg också, de där elaka människorna finns alltid någonstans... 
 
 

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2017-07-14 11:50:00

💖💖💖

Svar: <3 <3 <3
me alltid vila

Postat av: Mannen

Publicerad 2017-07-14 12:06:49

Vila nu!!! ❤️

Svar: Ja ja <3
me alltid vila

Postat av: Katarina

Publicerad 2017-07-14 13:09:18

Knepigt, minst sagt med våra kroppars temperaturreglering som inte
fungerar : ( Skulle vara intressant att få veta varför det är så...
Din blogg ska ju vara din ventil så den ska ju så klart beskriva hur du känner, det är ju det viktigaste!💙(Och vi är ju ett antal som känner igen oss i mkt av din vardag).
Din man håller ju iaf koll på dig o att du inte tar ut dig, det är ju bra ; )
Många kramar 💗

Svar: Ja och så får jag pulsökningar under tiden det pågår med just svettningarna. Kroppen arbetar med att försöka bekämpa sjukdomen. Hoppas vi kommer få ett svar och helst ett botemedel snart, det kan inte gå fort nog!!! Han håller koll på mig och ser på en gång i mina ögon när hjärnan börjar stänga ner. Många kramar <3
me alltid vila

Postat av: Johanna

Publicerad 2017-07-14 17:16:55

Inte för att jag vill att någon ska må dåligt, men det är skönt att inte vara ensam.Så bloggen hjälper oss andra sjuka. Svettas oxå tror det är autoimmunanervsystemet som är trasigt kram💗

Svar: Tycker likadant, skönt att inte vara ensam. Just när denna sjukdomen är så omdiskuterad med, då behövs det stöd från många håll. Ja något måste vara helt fel i kroppen och det är säkert det du skriver som är trasigt. Kramar <3
me alltid vila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela