MEalltidvila.blogg.se

Stängt av...

Publicerad 2017-12-25 18:36:14 i Personligt,

Tror jag har stängt av lite och därför inte skrivit. Stängt av på grund av julen som jag försökt förtränga på ett sätt. Men det är skönt det är nästan över nu i alla fall...
 
Vi firade jul med mina barn några timmar den 22 och det var mysigt, fast vi hade ingen julmat det har vi hoppat här. Jag pratade i telefon med min mamma på julafton och det gick också bra utan krasch. Hon ringde två gånger på min födelsedag som var den 21 men då hade jag en så dålig dag att jag inte orkade svara...
 
Mannen är iväg på lite julmys hos sin sida av familjen idag och jag är ensam. Det går ok trots allt...
 
Men om jag ska vara ärlig så var julafton en av de värsta julaftnar jag haft. För att inte tala om allt jag vill göra innan julen som jag inte kan. Slog in två paket till mannen och det var de fulaste paket som någonsin slagits in, hur jobbigt kan det vara? Mannen sa att jag inte skulle slagit in det utan kört en Linus... Min ene son slår aldrig in sina gåvor och ja varför inte. Men jag dog inte av det utan fick bara en smärre krasch och en arg man och det var inte ens värt det...
 
Så här såg det ut hos oss den 21:e och jag blev så himla överraskad av fina ballonger när jag steg upp klockan 03 på min födelsedag. De hänger kvar ännu. Men att fylla år och bli påmind om ännu ett år med bara sjukdom är så tungt att jag inte ens kan klä det i ord...
 
Hoppas du som läser haft en fin jul och att du kunnat umgås med dina nära och kära <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mannen

Publicerad 2017-12-25 19:37:07

Sus ❤️

Svar: Tack för överraskningen och paketen <3
me alltid vila

Postat av: Katarina

Publicerad 2017-12-25 21:33:12

Förstår att du ”stängt ner” lite o känner liksom du att det är skönt att julen snart är över. Allt detta som man vill fixa o så gärna man vill umgås mer men inte orkar med, är så tungt...
Vad fint din man hade ordnat med ballonger o paket, ledsen för att du var så dålig denna dag. Hoppas det är ok att jag ändå säger Grattis i efterskott! 🌹Förstår dina blandade känslor med detta att fylla år med denna sjukdom, är svårt att ta in att ännu ett år liksom ”gått förbi”.
Är glad att du orkade umgås lite med dina barn dagarna före jul iaf.
Hoppas du får må så bra som möjligt kommande dagar.
Många varma kramar <333

Svar: Usch ja det är så tungt... Ja han hade ordnat så fin överraskning till mig. Det är helt ok att säga Grattis ändå fast livet står på paus... Det hängde på en skör tråd att vi skulle blivit tvungna att ändra dag men det gick trots allt och det var så kul att träffa dem en stund och det gick bra även om det tärde på mig. Hoppas du haft en bra jul! Många varma kramar tillbaka <333
me alltid vila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela