MEalltidvila.blogg.se

Kanske imorgon...

Publicerad 2017-12-14 00:58:27 i Personligt,

Vaknade upp till en dålig dag igen. Sover så dåligt och det hjälper ju inte måendet någonting. Hoppades på att orka duscha idag men fick inte för mannen. Önskar att jag hade en sån där stol som frisörerna har så jag kunde fått håret tvättat. Har funderat på att klippa av håret rejält men vill helst inte det...
 
Vi har pratat lite om sömnen och hur jag ska få hjälp med den. Känns som att jag måste få den hjälpen av någon doktor som kan ME så jag väntar tills jag får komma till Stora Sköndals ME mottagning. Hoppas bara jag klarar att åka dit när jag blir kallad för jag klarar inte det idag...
 
Jag har ju anmält att jag blev försämrad i min ME efter svininfluensa vaccinet och mannen har fått hjälpa mig att anmäla detta. Då ville Läkemedelsverket veta vart jag tog sprutan och de som gav mig sprutan hittade inte att jag tagit den där, mannen fick svar två gånger att de inte hittade mig. Han fick till slut ringa och prata med chefen över det stället och de har fått leta rejält och det har tagit tid men till slut hittade de mig och vilket batchnummer det gäller. Även om detta inte kommer leda till något så är det viktigt för mig att anmälan blir gjord korrekt så ingen kan slå ifrån sig något som att jag minsann inte tagit sprutan hos dem...
 
Jag har inte varit på fb på flera dagar och inte mycket på datorn alls då jag är mera hjärntrött så måste vila intrycken. Har bara delat bloggen på min sida...
 
Hoppas du som läser haft en bra dag och fått lussefika <333
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-12-14 08:42:11

Starkt gjort att anmäla när du ändå har det så tungt. Kram

Svar: Ja mannen har fixat det åt mig och vi gjorde det efter att ha pratat med en av de ME läkare jag har träffat som tyckte vi skulle göra det. Kram
me alltid vila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela