MEalltidvila.blogg.se

Nystart...

Publicerad 2017-08-19 06:28:00 i Personligt,

Satt och tänkte på att jag skulle behöva en nystart i mitt liv... Min hjärna är knäpp, känns som att den försöker hjälpa mig fast det är omöjligt... Jag kan ju inte göra så mycket nystarter överhuvudtaget... 
 
Jag har också bestämt att om jag någonsin blir bättre så ska jag elda upp soffan...
 
Skulle vilja kunna göra massa saker som jag skriver om ibland. Tänker ju på det flera gånger varje dag, det är ofrånkomligt...
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2017-08-19 11:53:19

💗💗💗

Svar: <3 <3 <3
me alltid vila

Postat av: Ann%2520

Publicerad 2017-08-19 12:21:02

Härligt att se att du har din humor kvar iaf! 😃Elda upp soffan! 😂😂😂Du är bäst! ❤️

Svar: Jag skojar inte, det är på fullaste allvar :-) Soffbål blir det någon gång hoppas jag! Kramar <3
me alltid vila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela