MEalltidvila.blogg.se

En kvart i juli...

Publicerad 2017-08-02 02:08:05 i Personligt,

Juli gick fort förbi, precis som jag ville. Jag har varit utanför huset en gång, en kvart i trädgården. Har aldrig varit så här vit förut, inte för att det spelar någon roll i och för sig. Om jag räknar så är det inte många gånger jag varit utanför huset detta året, det har bara varit denna gången i juli, denna kvarten som var som en frihet och inget som handlade om något hälsoärende eller doktorsbesök.
 
Helt ärligt så har jag knappt märkt av att det är sommar ens... 
 
Jag har inget att se fram emot längre och kan inte planera något eller göra någonting som det ser ut nu ju. Ingen vet om jag kommer bli bättre heller. Det är tungt att leva så här, på paus... 
 
Hoppas augusti går lika fort...
 
Jag hade under många år en dröm om att åka mc runt Gotland, tänkte på det idag... Det hände aldrig och kommer aldrig att hända liksom. Jag har fler önskeresedrömmar... Jag kanske aldrig kommer orka komma utanför dessa väggar. Tortyrtankar...
 
Är rädd för att skriva eller säga detta högt egentligen för jag är skrockfull, det kan bli sanning...
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mannen

Publicerad 2017-08-02 07:03:29

❤️

Svar: Kram till dig mitt hjärta <3
me alltid vila

Postat av: Katarina

Publicerad 2017-08-02 16:24:46

Ledsen att du har/haft det så tufft. Det är konstigt med denna sjukdom att månaderna o årstiderna liksom bara passerar förbi... Har inte orkat läsa det senaste forskn.framgångarna men försöker o vill tro att det snabbt ska komma fler "fynd". Förstår dig med dina resedrömmar, finns så mycket man önskar klara att få uppleva. Varma kramar <333

Svar: Visst är det en märklig upplevelse, mycket overkligt på ett sätt, som att tiden står stilla. Jag har inte heller läst det, sparade det så mannen kan läsa när han orkar, men det låter lovande. Tänk om vi kan få en biomarkör... Då kanske vi kan få uppleva livet igen och alla våra resedrömmar... Tänk om! Varma kramar fina vän <3
me alltid vila

Postat av: Cia

Publicerad 2017-08-03 11:36:21

❤️🤗

Svar: <3
me alltid vila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela