MEalltidvila.blogg.se

Duschpallen är äntligen här...

Publicerad 2017-08-08 17:48:52 i Personligt,

Fick äntligen den nya duschpallen idag, den har givetvis haft lite strul på vägen hit... 1400 kr för något man inte vill behöva ha, men vad göra när man måste. Mindre kul men den känns väldigt stabil i alla fall så jag tror den är bra.
 
 
Fick en present av mannen för ett tag sedan. Han skickade efter lite saker för att stödja Henrik Berggren som öppet pratat om vår sjukdom. Kändes som att han handlade av allt, t-shirt, tröja, shoppingbag och ett hjärta. Han skämmer bort mig och samtidigt stödjer vi en ME-sjuk som kämpar med sin musik och att uppträda.
 
 

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2017-08-08 17:57:33

Hoppas att duschpallen underlättar för dig. Så gulligt av mannen 💖 kram

Svar: Ja vill inte halka omkull igen i duschen, denna känns mycket säkrare. Ja det var gulligt gjort av honom, han är så snäll och det är din man med. Tur vi har! Kram <3
me alltid vila

Postat av: Johanna

Publicerad 2017-08-08 18:07:39

Vad fint av din man, dushpallen ser proffsigt ut. Jag har en badkarsbräda,som jag inte heller vill ha:).
Kram Johanna

Svar: Visst var det, han överraskar mig ibland. Han fixade ju duschpallen också, jag snålar gärna in på mig själv speciellt när det är dyrt. Hoppas din badkarsbräda är riktigt stabil med och hoppas vi en dag slipper använda det. Många kramar <333
me alltid vila

Postat av: Hanna

Publicerad 2017-08-08 19:01:41

Men har du inte haft ngn duschpall innan? Hur har du kunnat duscha så? Eller ja, att det går är klart, men det underlättar mycket med en duschpall. Jag har haft min ca 3 år och utan den (och mamma!) hade jag inte kunnat duscha alls.
Vi har båda två fina familjer! Det är tur det och är för dem vi kämpar vidare!
Kramar min fina, fina vän <333

Svar: Jo jag har haft en enkel pall 99 kr från Ikea. Halkade ju omkull med den för ett tag sedan och slog mig lite, då fixade mannen en ny riktig duschpall åt mig. Ja tur vi har människor som vill hjälpa oss, det betyder allt och för dem kämpar vi vidare som du skriver! Många kramar tillbaka fina vän <333
me alltid vila

Postat av: Katarina

Publicerad 2017-08-08 22:19:24

Så bra att du fått en bättre duschpall än din förra : ) Jag har liksom Johanna en badkarsbräda, hade motstånd mot den i början men har insett numera att den är bra.
Vad fint gjort av din man som köpt dessa presenter till dig : ) Har du förresten läst ngt om hur Henrik B klarat sin turné?
Många kramar fina vän <333

Svar: Ja det var stor skillnad, kan sitta helt avslappnad på denna. Det blir ju på ett sätt att lära sig göra på ett annat sätt än som man förut alltid gjort. Jag har också haft motstånd mot hjälpmedel och tyckt att det ska jag minsann klara mig utan så länge det går. Började med det för sent när jag ser tillbaka. Ja han är så snäll <3 Följer Henrik B på fb och såg att han snart har sista spelningen men vet inte hur han mått. Hoppas han får göra någon intervju framöver om hur allt har gått. Många kramar <333
me alltid vila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela