MEalltidvila.blogg.se

Bestulen...

Publicerad 2017-08-21 06:39:02 i Personligt,

Att vara så här sjuk jämt är som att vara fråntagen sitt liv, liksom bestulen på sig själv. Jag har tappat bort mig själv för jag måste hela tiden vika mig för sjukdomen. Kan inte vara mig själv och det är smärtsamt i sig, det tär på mig...
 
Efter att jag ramlade i duschen så var det något som hände i mitt bäcken eller ljumsken, gör fortfarande ont. Tänkte inte så mycket på det i början och funderade på varför jag hade ont, hade glömt att jag ramlat och slagit mig. Vet inte vad som hänt och mina leder knakar mera men får väl se vad som händer med tiden...
 
Vet att jag tjatar och att allt är negativt men så ser ju mitt liv ut. Jag är självklart tacksam för många saker i mitt liv men att vara fråntagen sin frihet, styrka och hälsa är svårt...
 
Utan hälsan har man inte mycket och många gånger har man fullt upp med att bara överleva då... 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mannen

Publicerad 2017-08-21 07:51:43

❤️❤️❤️

Svar: <3 <3 <3
me alltid vila

Postat av: Katarina

Publicerad 2017-08-21 11:10:08

Hoppas att din smärta i bäckenet/ljumsken ska ge sig med tiden. Tror våra ME-kroppar tar tid med all läkning.
Många kramar fina vän <333

Svar: Tack <3 Ja tror du har rätt i det... Många kramar tillbaka <333
me alltid vila

Postat av: Kina

Publicerad 2017-08-21 21:31:41

❤️

Svar: <3
me alltid vila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela