MEalltidvila.blogg.se

Vad hände med mitt liv???

Publicerad 2017-04-14 14:08:06 i Personligt,

Jag har väl skrivit det förut som allt annat men igår när mannen kammade mitt hår efter duschen så bara slog det mig som så det så många gånger tidigare gjort...
 
Hur gick det här till, vad i helvete, vad har hänt med mitt liv, hur kunde det bli så här, hur kunde jag bli så här sjuk?
 
Jag kan inte fatta att mitt liv har blivit så här och det står stilla, på paus sedan många år tillbaka...
 
Inte nog med att bli så här sjuk utan också stå ensam utan vård eller intresse.
 
Men det finns ju inga andra val än att bara fortsätta. Fortsätta min kamp ensam med mannen...
 
 

Kommentarer

Postat av: Katta

Publicerad 2017-04-14 14:25:45

Det låter riktigt tufft, kämpa på! :)

Svar: Tack <3
me alltid vila

Postat av: Nilla

Publicerad 2017-04-14 15:33:20

💖💖💖

Svar: <3 <3 <3
me alltid vila

Postat av: Mannen

Publicerad 2017-04-14 18:35:16

Du å ja ❤️

Svar: <3 <3 <3
me alltid vila

Postat av: Hanna

Publicerad 2017-04-14 22:24:19

Jag går med exakt den känslan hela tiden! Hur fasen blev det så här?! Hur kunde det bli så illa att jag inte ens kan gå till toan utan hjälp?! Hur blev det så att jag ständigt mår så dåligt att jag vill gräva ner mig?! Tankarna bara mal. Kramar <3

Svar: Usch ja det är hemskt... Vi har blivit kapade. Kramar <3
me alltid vila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela