MEalltidvila.blogg.se

Rädd och räddare...

Publicerad 2017-04-27 19:40:47 i Personligt,

Har haft väldigt dåliga dagar... Orkar inte stå på benen alls länge utan att kroppen vill kollapsa. Har känts som att benen liksom inte orkar bära mig. Jag blir rädd, rädd... Men inte på det sättet att jag inte vågar gå, så ingen tror att det är psykiskt. Sa det till mannen, att jag är rädd och då säger han samma sak, han blir också rädd...
 
Känner mig som ett kolli. Svettas, fryser, pulspåslag, syndimma, hjärndimma, ont i halsen, värk i kroppen, domningar, feberkänsla, huvudvärk, ostadig, svaga ben, darrig. Mer än vanligt...
 
Sovit ännu sämre och det hjälper ju inte. Hjärnan går på högvarv, speciellt när jag ska sova. Vaknar så många gånger, ibland efter några minuter bara och så håller det på.
 
Har funderat på vad det kan bero på... Ldn ökningen eller den dåliga sömnen, kanske båda två.
 
Är så rädd att också bara sluta göra det lilla jag gör, som frukost och ta bort den, slänga in en tvätt, borsta mina tänder, tvätta ansiktet, sedan känner jag mig halvdöende och då har jag vilat mellan det jag gjort. Klarar inte mer på en dag och ibland som nu mindre. Blir det sämre om jag vilar ännu mera? 
 
Idag har jag bara ätit frukost som mannen gjorde åt mig, fick hjärndimma efter att ha borstat tänderna och tvättat ansiktet. Borsta håret orkar jag inte med... Det är inte värdigt men jag måste bara stå ut...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2017-04-27 19:48:11

💖💖💖

Svar: <3 <3 <3
me alltid vila

Postat av: Mannen

Publicerad 2017-04-27 20:05:54

You alltid vila

Svar: Ja du säger det... <333
me alltid vila

Postat av: Fina Stina

Publicerad 2017-04-27 21:13:33

💕💕💕

Svar: <3 <3 <3
me alltid vila

Postat av: Katarina

Publicerad 2017-04-27 21:51:11

💗💗💗

Svar: <3 <3 <3
me alltid vila

Postat av: Ann

Publicerad 2017-04-27 22:10:27

Vad jobbig du har det :-( O inget kan man göra... Jäkla skitsjukdom!!!

<3 <3 <3

Svar: Ja jäkla skitsjukdom!!! <3 <3 <3 Jag ät tacksam för stöd här i alla fall <3
me alltid vila

Postat av: Louise

Publicerad 2017-04-27 23:13:55

Lider nåt fruktansvärt med dig, blir riktigt ledsen för din skull 😢 kan det möjligtvis vara Ldn ökningen som gör dig sämre? Skickar massor med omtanke o kramar till dig 💖💗💝

Svar: Ja jag tror det är Ldn:et, är ju så medicinkänslig. När jag började med det så ökade mina influensasymptomer under rätt lång tid, minns inte om det var mer än 1 månad. Jag vet inte om det är bra eller dåligt, hoppas jag inte får någon stadigvarande försämring bara... Tack för din omtanke och kramar <333
me alltid vila

Postat av: Hanna

Publicerad 2017-04-28 10:51:57

Jag är oxå rädd, men vi ska klara detta. Det måste vi. Massvis med kramar fina kämpe <3

Svar: Du ska veta att jag får stöd via din blogg Hanna. Vi ska klara det här!!! Många kramar fina du <3
me alltid vila

Postat av: Hanna

Publicerad 2017-04-28 20:32:11

Åh så glad jag blir för det! Detsamma, verkligen!
Ja, vi ska klara detta. Det finns inget annat. Kramar fina du <3

Svar: <3 <3 <3
me alltid vila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela