MEalltidvila.blogg.se

Hej...

Publicerad 2017-04-18 17:02:00 i Personligt,

Har haft lite extra jobbiga dagar med värre och fler symptomer som hjärtklappning så fort jag vaknade, domningar i kroppen, dimsyn, värk mm. Då jag sovit lite sämre så blir det så, brukar inte ha hjärtklappning dock och den satt i rätt länge... Hade svårt att få ihop orden när jag pratade med mannen med, vet inte om han märkte det.
 
Men inatt har jag legat i sängen i 12 timmar och sovit en del och glidit in och ur drömmar med massa vaknanden de sista timmarna. Mannen kom hem och gjorde frukost till mig. Är helt slut idag och orkar knappt hålla upp ögonen men halvligger i soffan och har datorn framför mig ändå för jag är så uttråkad, igår vart jag knappt på datorn alls på grund av orken. Låg bara först i sängen sedan soffan...
 
Men ska slå ihop nu och lägga mig ner... Ville bara säga hej egentligen...
 
Igår så startade jag en liten ökning av LDN:et så äter cirka 60% av en 2 mg kapsel just nu. Jag hoppas det ska ge mig någon lite bättring. Men det ger mig direkt mer huvudvärk märker jag. Fick ju mer influensakänningar när jag började med det men det la sig efter några veckor eller någon månad. Vill så gärna att det ska hjälpa mig...
 
Enough is enough... 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2017-04-18 17:57:08

💖💖💖

Svar: <3 <3 <3
me alltid vila

Postat av: Hanna

Publicerad 2017-04-18 22:42:16

Jobbigt för dig :( jag har alltid hjärtklappning och skyhög puls. Kan inte vara nyttigt för mitt hjärta att jobba så hårt hela tiden. Jag testade LDN efter jag fick diagnos på Gottfries men jag fick bara mardrömmar av den. Men bra att den hjälper dig. All liten lindring är mycket värt!
Kramar fina kämpe <3

Svar: Usch det låter jobbigt med både hjärtklappning och hög puls. Jag har dagligen pulspåslag och får även dubbelslag på hjärtat rätt ofta men som sagt inte hjärtklappning förutom igår natt. Tyckte det var obehagligt... Vet att LDN kan ge mardrömmar och livliga drömmar. Jag drömmer så mycket ändå så är van nu även om det kan vara jobbigt. Jag vet egentligen inte om det har hjälpt mig än, jag vill gärna tro det men är osäker. Jag hoppas att den ska hjälpa mig om jag ökar lite. Läste nyss om en som skrev att hon blivit betydligt bättre efter att hon börjat äta 3 mg LDN. Jag är ju så medicinkänslig så har ju redan reagerat på denna höjning. Jag hoppas på det bästa i alla fall... Allt en kan göra som du vet... Många kramar till dig med fina kämpe <3
me alltid vila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela