MEalltidvila.blogg.se

Orkar inte...

Publicerad 2016-09-26 00:47:02 i Personligt,

Det är bara jobbiga dagar nu. Inget är ju normalt för mig längre mer än att må dåligt och kämpa varje dag, precis varje dag och natt med. Kämpar med sömnen varje natt, sovit tre timmar två nätter i rad och sedan knappt sex timmar. Kämpar med precis allt och just nu är det verkligen jobbigt. Jag fattar inte hur länge jag ska orka med detta. Hela mitt liv är borta och det blir aldrig bättre utan bara sämre.
 
Jag är inte till nytta för någonting eller någon annan heller för den delen. Det gör bara så jäkla ont...
 
 

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2016-09-26 14:34:05

Jag hoppas att du ska orka trots din tuffa situation!💜Då jag befinner mig i precis samma sits som dig så vet jag att det under de långa perioder man har av försämring är svårt att orka. Jag försöker att inte ge upp hoppet trots allt då det verkar hända mycket inom forskningen. Tror vi måste försöka tänka på att det ganska snart ska kunna finnas några åtminstone lindrande mediciner för oss ME-sjuka. Med den låga livskvalitén vi har i perioder så är det ju ovärderligt att bara kunna få till en liten förbättring i mående. Ge inte upp, hoppas du kan få en liten förbättring snart!✊✊

Svar: Jag hoppas jag aldrig kommer ge upp men ibland är det tuffare än vanligt och vissa omständigheter har gjort det tuffare just nu. Nej jag kommer aldrig att ge upp men ibland vill jag bara skrika att jag inte orkar mer, orkar inte vänta mer, känns som att man kämpar i motvind hela tiden. Tur att man inte är ensam även om man inte önskar denna sjukdomen på någon annan så är det ändå tur att vi är flera som har den. Vi måste kämpa för så mycket bara trots att vi är sjuka. Tack för dina ord <3
me alltid vila

Postat av: Mamma

Publicerad 2016-09-26 16:46:52

Just nu är det jobbigt för dig men du finns i livet. Det är svårt nu vi är glad att du kämpar spm fan. Känn inte att du måste vara till nytta för någon. Du har gjort mycke nytta för många. Alltid jobbat hårt och kämpat på. Fostrat två fina killar tänk på det och du har alltid gjort det bästa du kunde kramar mamma❤️❤️❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela