MEalltidvila.blogg.se

#millionsmissing

Publicerad 2016-09-27 22:45:53 i Personligt,

Idag har det varit mycket skor i mitt flöde. Tre stycken av mina vänner la ut skor också och det är jag tacksam över. Tusen Tack till er <3  
 
Det är lättare att få gilla/kommentarer på maträtter, solkort, djur osv än om man skriver om sjukdomar. Jag tror inte jag passar in på sociala medier då mitt liv bara går ut på att överleva och funderar på att lägga ner det helt.
 
Jag saknar mitt liv och jag har nästan inget hopp kvar just nu... 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ann

Publicerad 2016-09-27 23:01:07

Du passar in precis lika mycket som alla andra i sociala medier! Alla är olika och en del skriver bara om ytliga saker, men det gör inte du. Det du skriver berör så himla mycket mer! Så fortsätt gärna skriva om ditt liv (om du själv vill och orkar, förstås). <3

Postat av: Louise

Publicerad 2016-09-27 23:33:54

Tror nästan alla som blivit sjuka känner igen att vänner försvinner o drar sig undan. Alla vill bara läsa om positiva o roliga saker...tills dom själva blir sjuka en dag, då plötsligt kommer dom att tänka på en igen, kommer tillbaka o vill prata o få stöd...av nån som själv vet hur det är. Sorgligt men sant!
Ge inte upp...vi är många som uppskattar dig o det du skriver. Varma kramar 💟

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela