MEalltidvila.blogg.se

Ledsen...

Publicerad 2016-05-31 00:34:30 i Personligt,

Som jag skrev igår så har jag svåra sömnstörningar hela tiden och det gör att jag är helt slut. ME symtomen ökar, tinnitusen, värken, restless legs allt blir värre och ännu svårare att somna och somna om. Mitt tålamod är inte starkt just nu då heller och ja det brast idag. Så då fick jag migrän med för att jag lipat... Smart!
 
Blir en lång natt igen men det är ju som vanligt. Som någon skrev till mig så är det tortyr att inte kunna sova och verkligen ingenting funkar... INGENTING!
 
Jag försöker vara stark och bita ihop men det är fan jobbigt när ingenting går över. Det förstår bara den som lever lika begränsad och sjuk som jag (eller har varit). 
 
Just idag så bad jag om att få bara somna in och aldrig mer vakna så jag slipper skiten. Inte för att jag vill det men jag vill ju kunna leva något och mitt tålamod är som sämst nu när jag inget klarar. Jag har varit självständig hela mitt liv och alltid varit stark. Att hamna i denna situation när man inte klarar sig själv är hemsk. Man känner sig som en stor pest och börda. Ordet otillräcklig räcker inte med att beskriva det.
 
Men men imorgon är en ny dag och nya utmaningar som jag alltid sa förr när jag var på jobbet... Bara att nu är ju utmaningen att typ överleva varje dag. Lite skillnad... 
 
 

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2016-05-31 09:49:17

Åh vad jag känner igen de där tunga känslorna och hopplösheten. Önskar så att jag kunde lova att det blir bättre 💖 kram

Svar: Stor kram tillbaka <3
me alltid vila

Postat av: Mannen

Publicerad 2016-05-31 13:29:24

Tyvärr var de mitt fel att ditt tålamod brast men jag älskar dig överallt annat vare sig du har ME eller inte och jag älskar dej även om DU tycker att du är en stor börda. Du ger mej massor med kärlek och energi även om DU tycker att du är otillräcklig. Vi måste hjälpa varandra så gott vi kan med det vi kan. Mer kan vi ju inte göra!? Vissa dagar är åt helvete och vissa dagar är bättre, vi kan väl hoppas att helvetes dagarna blir färre och de bättre dagarna blir bra och sen ännu bättre!
DU är min och jag älskar dig för den du är och tillsammans ska vi fortsätta kämpa, varje jävla dag! Bamsekram!!! :-)

Svar: Bamsekram <3
me alltid vila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela