MEalltidvila.blogg.se

Insomnia from hell...

Publicerad 2016-05-30 01:07:56 i Personligt,

Ja jag vet att jag skriver ofta om mina sömnproblem men de tar snart livet av mig känns det som. Tar den inte livet av mig så hjälper den ME:n att ta livet ifrån mig i alla fall. 
 
Idag har det varit en riktigt skitdag och jag har inte alls haft bra humör. Men vem kan ha bra humör jämt... Speciellt när man nästan aldrig får sova. Jag tycker ändå att mitt humör är rätt ok för att ha ett så tråkigt skitliv med sjukdom varje dag 24/7.
 
Nä denna dagen kan bara dra åt helvete...
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ann

Publicerad 2016-05-30 07:27:24

Tycker du får skriva om dina sömnproblem hur mycket du vill, man vill ju höra hur ditt liv är. Önskar dock att du fått sova lite mer <3

Svar: Tack och Kram <3
me alltid vila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela