MEalltidvila.blogg.se

Liggläge...

Publicerad 2016-03-30 17:14:00 i Personligt,

Vaknade upp med syndimma idag, såg inte texten alls varken på mobilen eller datorn. Nu är det lite bättre men den är inte helt borta. Är helt slut och orkar inte stå upp längre så jag har intagit liggläge i min nya sköna säng. Har i alla fall varit uppe två timmar varav suttit i en timma.
 
Jag har som sagt haft svårt för att gå och lägga mig just i sängen om dagarna men jag försöker ändra på det nu och verkligen tillåta mig göra det. Men det är lite svårt för jag vet hur orolig mannen blir om han just hittar mig i sängen när han kommer hem. Jag vill inte göra han och sonen mer oroliga än de redan förmodligen är. 
 
Känner hur pulsen slår så nu ska jag vila här...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela