MEalltidvila.blogg.se

Bjuden till fest...

Publicerad 2016-03-29 22:24:12 i Personligt,

Jag fick en inbjudan till en fest för ett par veckor sedan och jag blev så glad att jag blev inbjuden igen då jag inte kunde gå förra gången pga att jag är sjuk. Denna gången kan jag inte komma heller tyvärr... Det hade varit så roligt om jag hade kunnat men det är helt omöjligt. Hoppas jag blir inbjuden igen i framtiden men samtidigt så förstår jag om jag inte blir det. Men stort TACK till dig som skickade inbjudan, det värmer att någon kommer ihåg en... <3 
 
Min mamma fyller ju 70 år nu i maj och det ska bli stor fest hemma hos dem. Jag har redan lite ångest över hur jag ska orka detta. Det är ju lång bilresa dit och sedan hem, sedan ska man ju orka umgås också annars är det ju meningslöst liksom. Som det är och har varit länge så ser det inte så ljust ut över att jag ska orka det. Jag kan inte riskera att bli sämre, min hälsa måste gå först. Hur tråkigt det än är...
 
Kom ihåg att detta är inget jag väljer, att jag vill stanna hemma... Vet ni att jag kommer inte ihåg när jag hade roligt sist, jag menar riktigt roligt. Jag tror inte ni förstår hur ont det gör att behöva stanna hemma och alltid ställa in allt. Jag orkar inte ens åka och handla mat. Till och med det skulle vara kul... 
 
Igår kom min store son och hade med den lille som varit "hemma i Nybro" under påsken. Jag var redan totalt slut när de kom så det var soffläge för mig. Men jag njöt av att bara titta på honom och prata lite då jag inte sett han på länge. Mina hjärtan som haft en sjuk mamma länge <3 <3
 
Som mannen sa ikväll att bara jag kunde få bli lite bättre så jag kan leva liiiiiite mera bara.
 
 
#mealltidvila #inbjudentillfest #fåralltidställain #ingetliv #mecfs
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ann

Publicerad 2016-03-29 23:10:10

Texten 'på rosen'säger mycket... <3

Svar: Ja verkligen <3
me alltid vila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela