MEalltidvila.blogg.se

Trött på att vara sjuk och trött hela tiden...

Publicerad 2016-06-27 21:35:27 i Personligt,

Jag är så trött på att vara sjuk hela tiden. Så fruktansvärt trött på det... Jag har nästan inget liv och det är ingen överdrift att jag säger så. Trött är inte ens rätt ord att beskriva detta ME tillstånd, det är så mycket mer.
 
Jag försöker hålla hoppet uppe men det är inte lätt och just nu existerar det inte för mig alls. 
 
Känner mig som en levande död. Vad är det för mening liksom...
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mannen

Publicerad 2016-06-27 22:30:48

Det SKA bli bättre! ❤️

Svar: När fan då???
me alltid vila

Postat av: Louise

Publicerad 2016-06-28 13:26:40

Vad säger man? Jag liider verkligen med dig, önskar såå jag kunde göra nåt för dig. Jag mår ju inte heller bra men klarar iaf av ett drägligt liv, förutom i mina sämsta perioder o jag vet hur hopplöst det känns då. Men försök håll ut, en dag i taget..."gåtan" MÅSTE lösa sig snart ✊ Varma kramar 💗

Svar: Du är för snäll <3 en dag i taget ja, ibland minut för minut. Bara att du tar dig tid att skriva en kommentar så gör du mycket för mig! Kramar tillbaka <3
me alltid vila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela