MEalltidvila.blogg.se

Bye 2016...

Publicerad 2016-12-31 14:07:59 i Personligt,

För att summera detta året så går det till något av de värsta jag upplevt med undantag för ett fåtal glädjestunder som jag har kvar i mitt hjärta...
 
Jag hoppas verkligen på 2017, att det kommer bli en vändning med min hälsa...
 
Börjar nu med frekvensbehandlingen på måndag och nästan två veckor framöver. En rivstart...
 
Sitter här nu och undrar hur jag ska orka packa min resväska och duscha innan vi åker imorgon. Är helt orkeslös och vet inte om det är något annat utöver det vanliga eller om det beror på sömnproblemen då mitt dygn börjar flippa ut igen. Försöker hålla tiderna men det är ju inte jag som bestämmer... Låg i sängen och vände och vred mig över två timmar innan jag somnade igår och var tvungen att gå upp på grund av restless legs... Haft lite jobbigare nätter nu. 
 
Mannen känner med att han har något i kroppen så det kanske är något mer som är på gång...
 
Känns lite jobbigt att åka iväg men viljan tar ju över. Jag är rädd att bli sämre igen... Men hoppet tar över rädslan!
 
Har ju inte varit ute sen vi var i Malmö i oktober och jag blev ju jättedålig där och när jag kom hem blev jag sämre än sämst på grund av att jag tagit ut mig med resan och kort besök i affärer... Fick ökade symptomer och värre pem efteråt. 
 
Men jag måste fokusera på att jag tror att LDN:et har hjälpt mig upp lite även om det inte märks varje dag och jag ska nu åka iväg för att få hjälp att bli bättre. Även om jag inte kan vara varken helt glutenfri eller mjölkfri så får jag gå min egna väg och tänka att jag gör det bästa jag kan göra med mina förutsättningar.
 
Jag är glad att 2016 är över och jag önskar er alla som läser ett riktigt Gott Nytt År!
 
 

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2016-12-31 21:02:02

Tack för ditt sista svar på föreg inlägg o tack till Louise för tips också. (Ska medd dig om min nya medicin kommer funka fram över).
Önskar dig ett jättestort lycka till med frekvensbehandlingarna!🍀Jag hoppas så mkt på att de ska ge dig förbättring o att allt ska gå bra. Att du haft ett mer än tufft 2016 har jag verkligen förstått. (Det har även varit mitt sämsta år sedan jag blev sjuk så vill bara glömma detta år). Hoppas 2017 ska bli ett bättre år. Gott nytt år önskar jag dig o stort tack för att du trots ditt mående orkat dela med dig av allt under 2016. Kram o lycka till💜

Svar: Tack för dina lyckönskningar! Vågar inte ta ut något i förskott att detta ska hjälpa mig utan tror att jag är den det inte biter på... Ja vi tar och glömmer detta skitåret och hoppas på ett bättre 2017! Hoppas både du och jag och alla med svårare ME ska bli bättre och att vi får tillbaka våra liv lite i alla fall... Jag är med glad att jag orkat blogga och många gånger är det det enda jag gör, det är mitt sätt att orka och jag är glad att jag klarar det. Tack för att du kommenterar, det betyder mycket <3 Kramar <3
me alltid vila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela