MEalltidvila.blogg.se

Från en lejonhåla till en annan...

Publicerad 2015-09-28 15:13:08 i Personligt,

Det är verkligen inte roligt att flytta när man har ME/CFS. Jag börjar nästa känna mig som en möbel själv liksom... En möbel med ögon och som måste äta och dricka ibland samt ta sina mediciner och vitaminer. En möbel som orkar en väldigt liten stund och som lätt gör för mycket för viljan är starkare än sjukdomen. Jag har ett nytt hus att betrakta i alla fall och liten skog härbakom med härliga granar att titta på. 
 
Men nu har vi lämnat en lejonhåla och kommit till en ny!
 
 
Det är fullständigt kaos här i alla fall och värre är det när man inget orkar!
 
#adrenalinpåslag #mecfs #byebyenybro 

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2015-09-28 15:23:01

Jag kommer ihåg hur tufft det var att flytta. Kram <3

Svar: Kram <3
me alltid vila

Postat av: Kina

Publicerad 2015-09-28 16:51:34

Du vet att du kan ringa om du vill ha en slav - jag lovar att göra nästan precis vad du vill :-)

Svar: Usch nej någon slav vill jag inte ha... Är inte bekväm med att be om hjälp heller...
me alltid vila

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela